justin Pin
Actief lid
Bijlagen
Volkswagen
Polo 1.2 Tsi R-line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie wielen!
Staat lekker te glimmen en je winterset staat heel goed zeg
Heb het wellis gedaan bij een oudere auto met een föhn maar daarbij was het nog echt van glas, tegenwoordig is het “ruitje”van plastic dus je zul het wel voorzichtig moeten warm maken denk ik.vandaag liep ik naar mijn auto en zag met verbazing dat een bak vocht in me koplamp zit. En ja de lampen zijn origineel... merkte daarna op dat het rubber los zat, dus dat vast gedraaid.
Hoe krijg ik het vocht weg ? Met een föhn of iemand een ander idee
Heb het wellis gedaan bij een oudere auto met een föhn maar daarbij was het nog echt van glas, tegenwoordig is het “ruitje”van plastic dus je zul het wel voorzichtig moeten warm maken denk ik.
vandaag liep ik naar mijn auto en zag met verbazing dat een bak vocht in me koplamp zit. En ja de lampen zijn origineel... merkte daarna op dat het rubber los zat, dus dat vast gedraaid.
Hoe krijg ik het vocht weg ? Met een föhn of iemand een ander idee
Koplamp eruit en nachtje me de opening naar boven op de verwarming en achteraf doppen er goed op en eventueel wat vaseline er eerst aandoen voor je de dop erop doet.
Gewassen, twee dagen geleden ook al, maar nu moet tie ff naar de plastische chirurg voor zijn komt, dus dan ga je fris en fruitig!
Ja was er 1 achterop gedoken, bumperschade. Heb een film van de dashcam, dus was sowieso duidelijke zaak. Vorige keer zelf lichte schade gereden, hebben ze de bumper 5 keer gespoten voordat iedereen tevreden was, heb namelijk een team van vw personeel achter me staan daar hahaha. Toen ik langsging riep iedereen gelijk, oooh hij met de terrorbumper. Ja ik heb een naam daar.
Nog niet echt kunnen zien wat het lichtbeeld met LED is, maar met halogeen was het naar mijn mening prima. Vanavond zal ik even proberen fotootje te schieten in het donker met een wat grotere afstand.Das toch wel een mooie upgrade. Heb je een mooi lichtbeeld, in je U-Tube koplampen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.