Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iichel heeft even een mooi setje achterlampen besteld voor me, en er vandaag SAMEN ingezet
Kwam even een liter water uit me oude lampen
Thanksss iichel , leuk je ontmoet te hebben
En ik trots op jouTrots op die man.
Een Kamei armsteun ingezet, wel even een HZN10 bitje moeten gaan lenen om de stoelgeleiders weer goed vast te kunnen krijgen, een Torx T50 past net niet lekker genoeg.
Nog een VW item binnengekregen in de vorm van een uitlaatsierstuk voor de 1.4, mooie zware RVS kwaliteit made in Germany, daar ben ik wel van, dan maar iets duurder maar je voelt het al aan het gewicht, build to last!
Meteen een lakstiftje mee laten komen, voor de hele kleine.....
Armsteun is heel fijn trouwens en snel in te bouwen, zit niet als een originele vast in de vloer en console maar met solide beugel gebout onder de stoelgeleiders, is van Kamei, kostte me 104,- en armleuning zelf is dezelfde als het origineel.
R Line bumper er vandaag op gezet.
R Line bumper er vandaag op gezet.
Groot verschil in aanzicht, erg mooi de combi van rood en zwart! Nu nog OEM xenon koplampen?
*wilt graag zelf OEM xenon lampen*
Zoon r-line grill is wel bijzonder mooi ja . Misschien een brutale vraag maar wat koste het om de bumper op kleur te spuiten?
Mooi setje!!!!
Wat heeft het je gekost en heb je een adapter moeten plaatsen voor je nieuwe remlichten.
Gekocht bij een demontage bedrijf. Had geluk kon deze meenemen voor een prikkie. €400
Dacht dat de lampen rond de 150 per setje koste klopt dit?
Ok das een mooie prijs denk ik zo voor de rns 510 ...
Ik was het dubbele bijna kwijt met adapters..
Dat is wel wat duur. Denk dat ik MP in de gaten moet houden voor een leuk setje. Veel plezier ermee
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.