Thijspolo6r
Bekend lid
Ziet er netjes uit!
Waarmee heb je de motorruimte afgespoten en zo schoon gemaakt? Hoge druk spuit ofzo?
Volkswagen
Polo team 6r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er netjes uit!
Zolang je niet met volle druk van een hogedrukspuit achter op stekkers gaat spuiten valt het denk ik wel mee. Heb het bij mijn vorige auto ook regelmatig gedaan.Is motorruimte afspuiten niet riskant met al die electronica enz. ?
Eerst met zo'n plantenspuit met autoshampoo de motorruimte ingespoten. Daarna voorzichtig met hogedrukspuit schoongemaakt.Ziet er netjes uit!
Waarmee heb je de motorruimte afgespoten en zo schoon gemaakt? Hoge druk spuit ofzo?
Nou daar komt ie:Vandaag mn POLO BLUE GT DSG7 ingeruild voor een POLO AW 115PK DSG7 levering april 2018.
ik zal binnenkort hier de configuratie beschrijven.
Wat kost dat acteraf? Ik heb ze zelf al maar voor iemand anders.
Wat kost dat acteraf? Ik heb ze zelf al maar voor iemand anders.
Ziet er meteen stukken beter uit he. Is het geld meer dan waard imo.
Hm, geen geld, staat veel mooier. Ik heb het af fabriek al, vandaar de vraag. Waar heb je ze laten maken? Lokale dealer, Brezan?Kost 25 euro.
Hm, geen geld, staat veel mooier. Ik heb het af fabriek al, vandaar de vraag. Waar heb je ze laten maken? Lokale dealer, Brezan?
Die garage komt me wel heel erg bekend voor
Mooie upgrade!
Die garage komt me wel heel erg bekend voor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.