Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De volgende stap zal of 6c achterlichten of een embleem camera. Kan niet kiezen....
Ik zou eerst voor de 6c achterlichten gaan, ziet er meteen een stuk beter uit zonder al teveel kosten.De volgende stap zal of 6c achterlichten of een embleem camera. Kan niet kiezen....
Ja moet nu wat op de centen gaan letten. Heeft me al een nier en 2 ribben gekost. Zoek nu naar een leuk setje adapters voor deze achterlichten. Stap voor stapIk zou eerst voor de 6c achterlichten gaan, ziet er meteen een stuk beter uit zonder al teveel kosten.
via een vw dealer met een uitgebreide webshop, boven €50,- gratis verzonden, daarom gelijk een lakstift mee laten komen, ze hebben ook mooie emblemen etc ziehier de linkWaar heb je het sierstukje besteld ?
Vandaag mn POLO BLUE GT DSG7 ingeruild voor een POLO AW 115PK DSG7 levering april 2018.
ik zal binnenkort hier de configuratie beschrijven.
Afspraak gemaakt bij de garage voor de distributieriem, 8 januari mag die heen.
Ook merk ik sinds vandaag dat mijn lampen (alle lampen) flikkeren... iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Nope, oem h7
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.