Pigeon
Beheerder
Kan ook zijn dat de sensor defect is ( aan het gaan), waardoor deze sporadisch gaat knipperen. Nu je weet dat het peil goed staat, kan je dit nu controleren. Denk dat dit het idee van de garage was?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat is inderdaad een goede insteek. vond het wel vreemd want naar mijn idee was er wel overduidelijk iets mis met de sensor. jouw verklaring makes sense zeg maar hahaKan ook zijn dat de sensor defect is ( aan het gaan), waardoor deze sporadisch gaat knipperen. Nu je weet dat het peil goed staat, kan je dit nu controleren. Denk dat dit het idee van de garage was?
Mooie foto's! Welke fotograaf heeft die foto's gemaakt?
Ik krijg daar wel van die hele kleine krasjes van in me zwarte lak, is goed zichtbaar als die in de zon staat.Hoe heb je hem afgezeemd gewoon met een handzeem? Zo ja, maakt dat geen krassen?
Ik krijg daar wel van die hele kleine krasjes van in me zwarte lak, is goed zichtbaar als die in de zon staat.
Hahahahaha ik zelf gewoon met een 8 mega pixel canon camera.Idunno ...
Ik gebruik zo,n kunstzeem in een kokertje van de Action (kosten 1 €), gaat helemaal perfect en tot nu toe geen krassen. Ik doe de Polo wel altijd van te voren overdadig spoelen met warm water en dan wassen. Top, resultaat altijd super, koop ook de auto shampoo bij de Action, ook voor 1€. Succes met het nieuwe wassen.Groeten van Ger.Hoe heb je hem afgezeemd gewoon met een handzeem? Zo ja, maakt dat geen krassen?
Met zwart is dat ook heel lastig te voorkomen, mooiste kleur maar wel besmettelijk.Ik krijg daar wel van die hele kleine krasjes van in me zwarte lak, is goed zichtbaar als die in de zon staat.
Dat is geen geld. Ben wel benieuwd of het goed werktvoor 1€
R Line bumper er vandaag op gezet.
Waar gekocht ? En als ik mag vragen de prijs...geventileerde remschijven en remblokken Brembo gekocht
en Aaerotwins ruitenwissers.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.