Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker hé weer spik en span hij staat goed te glimmen, toevallig vanmiddag zelf ook
weer een paar uur besteed om hem schoon te krijgen.
Lekker hé weer spik en span hij staat goed te glimmen, toevallig vanmiddag zelf ook
weer een paar uur besteed om hem schoon te krijgen.
Super dik man! ik zou kijken of je de rest ook wit kan krijgen, ik zag op instagram bij zn retrofitters profiel dat het wel mogelijk is iig!Vandaag een stuur erin gezet van een Golf 7 R-Line. Witte verlichting, of moet ik toch voor rood gaan. Twijfels
Ziet er goed uit man!Vandaag de Polow eens gewassen en in de wax gezet !
Die glimt weer als een tiet
En je hebt geen last van hyperflash? Zo nee, zou ik graag het linkje van je willen hebben !!M’n nieuwe led knipperlichtjes van ome alie getest. Lijkt prima te werken, 16 euro voor een paar. Moet wel zeggen, ze zijn misschien wel een tikkeltje vel. In ieder geval tov het gloeipeertje. [emoji851]
Filmpje er bijzetten ging helaasch niet.
Dit is het nummer waar je het lampje mee kan vinden: 1156 7506 7528.
Prijzen lijken nogal sterk te wisselen.
Nu nog eens setje zoeken voor de voorkant, kijken of dat ook wil werken
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Same, ze hebben bijna allemaal hyperflash en canbus-storing!En je hebt geen last van hyperflash? Zo nee, zou ik graag het linkje van je willen hebben !!
Thanks @guus6r, heb ze besteld!@capszz @onlylyon als je op alie expres app of website nummer: 1156 7506 7528 intikt, kan je ze vinden.
Ik heb ze er gister in gezet, even geprobeerd met links en rechts knipperen en alarmlicht. Geen melding in het dashboard, en ze knipperen normaal, dus inderdaad geen hyperflash 2x zo snel.
Zou het kunnen dat een canbus storing later optreed, of zou dat gelijk gebeuren?
Anders moeten jullie nog even een weekje wachten met bestellen, dan ga ik nog wat langer proberen
Heb je ook je knipperlichten aan de voorkant LED van Xenonlamp? Bevallen ze?Canbus storing komt gelijk of als de weerstand defect raakt. Ik rij zelf met een set van onze sponsor en nooit ellende gehad en ja, ze zijn fel, maar das alleen maar mooi, zien ze tenminste waar je heengaat!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.