NickD
Bekend lid
Als je wil weten hoe dat eruit ziet kun je natuurlijk ook even naar mijn inzending voor Foto vd Maand kijken.
Haha hey nu ga je er met mijn shine vandoor!
Volkswagen
Caddy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je wil weten hoe dat eruit ziet kun je natuurlijk ook even naar mijn inzending voor Foto vd Maand kijken.
Hahahah sorry ik haal m’n post ff weg.
Als we met z’n allen maar plezier hebben in wat we doen en trots zijn op het resultaat. Daar gaat het toch om?!Hahaha maar die van mij komt lang niet in de buurt van jouw bak hoor!
Als dat H8 is dan wel. Je bedoelt je mistlampen met bochtenverlichting neem ik aan?Passen deze in de bochtenverlicting?
LED knipperlicht voor in je OEM Bi-Xenon LED koplampen, toch? Hou je reactie wel even in de gaten als je ze getest hebt!Ik heb nu ook de lampjes voor de voorkant besteld van alie expres, als ze binnen zijn laat ik weten hoe het functioneert
Ai, dat is niet fijn. Wat was er loos?Na 3 weken bijgekomen van de schrik.
Bij weg rijden uit een parkeervak Gerinkel en gekinkel rechts. Met geknepen billen (net als feyenoord afgelopen zondag) naar huis gereden. Volgende dag dealer en een bon a 900 euro. Inmiddels rijdt ze weer lekker met een vieze nasmaak.
Fijne avond!
Lampjes zijn idd h8 volgens mijAls dat H8 is dan wel. Je bedoelt je mistlampen met bochtenverlichting neem ik aan?
En dat bij de dealer....Vanmorgen naar de dealer gebracht voor lichtelijk naar rechts trekken van de auto en wat stormschade op de achterklep. Zojuist weer terug van de dealer, alleen zonder auto. Letterlijk het terrein nog niet af of ik merkte dat het stuur niet recht stond, even rondje gereden, auto reed mooi in een rechte lijn alleen het stuur deed dit zeker niet. Ze houden de auto nog een dagje en dan morgen afhalen.
Ja, helaas. Maar goed iedereen kan een foutje maken, laten we het maar zo zien. Als de afloop maar goed is.En dat bij de dealer....
Altijd fijn de auto nog een dag kwijt.
Je bent waarschijnlijk wat vergeten over te zetten uit de oude sleutel, alleen je sleutelbaard is niet genoeg.Ik heb nieuwe sleutelbehuizing gekocht. Omgezet, nu start auto niet...
Pak ik reserve sleutel, start auto wel.
Zou dan startonderbreker zijn, maar ik zie zo gauw niet wat ik verkeerd gedaan heb.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.