Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je ook je knipperlichten aan de voorkant LED van Xenonlamp? Bevallen ze?
Ziet er goed uit man!
Weet je nog welke? Zie wel dat je een 6C hebt en full-led en ik een 6R en OEM Xenon.. zal wel een verschilletje inzitten denk ikYep en yep, 100% aanrader, error vrij op alle fronten.
Heb je toevallig de artikelnummers van de gene die jij hebt van de sponsor?Canbus storing komt gelijk of als de weerstand defect raakt. Ik rij zelf met een set van onze sponsor en nooit ellende gehad en ja, ze zijn fel, maar das alleen maar mooi, zien ze tenminste waar je heengaat!
indrukken en naar rechtsdraaien dus. ik heb em naar links gedraait en toen ging die muur.
Luxe kentekenplaten gemonteerd, maakt het net wat beter
witte LEDs voor naast m'n xenon en witte led voor achteruitrijlicht besteld
Welke fitting heeft bochtenverlichting?
ik had het gewoon gelezen op een skoda forum maar niet goed onthouden hahaExcuses, deed het ff uit een grijs verleden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.