sahindogan
Actief lid
Ramde bijna m’n voet door de vloer. Is nog wel even wennen hoorJa dan trapt die koppeling heel soepel in
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ramde bijna m’n voet door de vloer. Is nog wel even wennen hoorJa dan trapt die koppeling heel soepel in
Originele koppeling?Koppelingsplaat, remmen rondom, 2 nieuwe banden achter en uitlijnen.
Wat rijdt hij heerlijk na het vervangen van de koppelingsplaat!
Wat moet een koppelingsplaat kosten om te vervangen?Koppelingsplaat, remmen rondom, 2 nieuwe banden achter en uitlijnen.
Wat rijdt hij heerlijk na het vervangen van de koppelingsplaat!
voor de koppelingsset van sachs was ik rond de €150 kwijt inclusief enkele kleine onderdeeltjes van de dealer. Ik ben bij mijn eigen garagist langs geweest. Ingebouwd voor ongeveer €200,-Wat moet een koppelingsplaat kosten om te vervangen?
Originele koppelingsset kost €550,-Originele koppeling?
Vandaag geplaatst en inderdaad, helemaal perfect! Thanks @guus6r voor de tip!Ja heb je een punt Haha.
Deze dus [emoji106]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat is er loos met de motor dan? Hoeveel heeft ie gelopen?Afspraak gemaakt bij de vw voor:
- cv van de tankklep, raar geluid
- linksvoor ophanging ivm " klonk " geluid
Bij insturen rechtsf en over hobbel
- de aanhoudende motorproblemen
Afspraak 13de aanstaande en hij blijft zolang het probleem blijft.
Pohh.. ik hoop dat ze het kunnen fixen man! Succes en laat ons weten.dit loopt al vanaf 3 weken na aankoop, nu bijna 4 jaar dus vanaf 600 km tot nu 45000 km
Motor houdt soms wel, soms niet in, schokkend stationair, nu ook schokken waarneembaar tijdens rijden.
Auto 3 weken bij pon geweest, meerdere updates bij de dealer, meerdere aanpassingen bij de dealer.
Lang verhaal met nog geen einde in zicht.....
Laat even weten wat ze zeggen over het "klonk" geluid, mijne was daar afgelopen week ook voor bij de garage, niets kunnen vinden wat de oorzaak kan zijn, maar er zit in ieder geval niets los of iets dergelijks zeiden ze.Afspraak gemaakt bij de vw voor:
- cv van de tankklep, raar geluid
- linksvoor ophanging ivm " klonk " geluid
Bij insturen rechtsf en over hobbel
- de aanhoudende motorproblemen
Afspraak 13de aanstaande en hij blijft zolang het probleem blijft.
Of gewoon werkende lampjes maar zijn het LED ipv. halogeen.Nicee.!!!
Je heb alleen een kapot lampje
Of gewoon werkende lampjes maar zijn het LED ipv. halogeen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.