iichel
Exclusive lid
ja, moet zeker nog!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja, moet zeker nog!
Bewust niet gekozen voor alleen een wiellager omdat je geen pers heb?Wiellagertje vervangen incl fusee
https://imgur.com/a/bGepS
Zo ja nu zie ik het.fusee was krom zie onderste twee fotos. rechts voor staat veel te schuin
te weinig olie in de stuurbekrachtiging klein potje waar volgens mij remolie in moetMijn 6r van 2011 stuur meestal wel goed. Alleen soms bij plotseling insturen op hele lage snelheid van straatjes valt de stuurbekrachtiging weg en wordt het heel zwaar sturen. Ook bij het parkeren soms waar kan dit aan liggen?
Thanks mann!Staat mooi te shine man! Mooie car !
te weinig olie in de stuurbekrachtiging klein potje waar volgens mij remolie in moet
Voorbereiding op het chippen. Motor loopt sowieso relatief warm, na het tunen nog meer. 5w40 haalt die temperatuur wat terug en smeert beter op die temperaturen.420 paardjes...
Waarom heb je gekozen voor 5w40 olie?
oh zou kunnen meende dat er remVLOEISTOF op stond uit mijn hoofd. (volgende keer beter eerst verifieren voordat ik verkeerde informatie geef)Ik zou er zeker geen remolie (bestaat overigens niet, het is remvloeistof ) in doen, gaat ATF in..
Wat ook nog zou kunnen is dat de zekering soms wel/geen contact maakt, controleer deze eerst even op micro-breukjes!
Vandaag na 71.500 de fabrieks-af gemonteerde 215/40/17 Pirellies vervangen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.