Johan
Beheerder
Je moet even de software updaten van de navigatie app.. ga je heel gelukkig van worden!
iGO Nextgen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je geen gebruiksaanwijzing? Zo nee, via Google zijn er heel veel te vinden.Dank je wel en ja wat dan TP betekent?
Nee dat is het niet ,dat TP staat wel gewoon in het display maar ik bedoel het kleine sleufje naast het gleufje voor het sd kaartje waar vlgns mij de navigatie opstaat
Hoi johan, hoe doe ik dat deze update? gaat dat met het sd kaartje,daar staat bij mij de navigatie op.Je moet even de software updaten van de navigatie app.. ga je heel gelukkig van worden!
iGO Nextgen
Ik denk dat het een extra SD slot is voor bijvoorbeeld muziek/films.Nee dat is het niet ,dat TP staat wel gewoon in het display maar ik bedoel het kleine sleufje naast het gleufje voor het sd kaartje waar vlgns mij de navigatie opstaat
Hoi johan, hoe doe ik dat deze update? gaat dat met het sd kaartje,daar staat bij mij de navigatie op.
alvast bedankt groet thomas.
idd.Andere apk garage zoeken. Pluisjes even weghalen.
Is dat niet een kwestie van enkele keren stevig remmen?Maandag worden de remmen nog ontroest
idd.
ff de aansteker erlangs.
Niet eens met jullie antwoorden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.