Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier twijfel ik ook nog over om te doen ben bang dat ik het wel heel erg ga missen als je in de regen rijd... ziet er wel gaaf uit tho
Waar heb jij dat gat mee dicht gemaakt ?? Lijkt op de foto niet zo netjes naar mijn idee ....
Brent heeft het perfect uitgelegd. En Euro98 was in dit geval ook veel goedkoper dan Euro95 in Nederland. (€ 1,353 tegen ca. € 1,50 per liter)@Ruud9N waarom zou je met je 1.4 Euro98 tanken? Met een GTI of wellicht een gechipt ander turbo blok zou ik het snappen, maar met een 1.4. Of was de Euro98 goedkoper dan Euro95?
Xenon, die zit rechts. Dat linker lampje is je grootlicht. Ik dacht dat de bochtenverlichting van je mistlamp komt, in je bumper dus.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.