Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aj dat is niet zo mooi.Vanochtend de Polo achtergelaten bij de VW dealer vanwege een lek in het koelsysteem. Na onderzoek blijkt de oliekoeler te lekken dus deze moet vervangen worden incl. alle pakkingen natuurlijk. Met een beetje geluk morgen weer terug. Dag vakantiegeld
ik denk korps marinierswat houdt het stickertje rechts van je kenteken in?
Ook als de auto uit staat? hij stond geparkeerd namelijk.lang leve dashcams.... in deze gevallen een uitkomst
Wapen Korps Marinierswat houdt het stickertje rechts van je kenteken in?
Nooit geweten, misschien maar eens een goede uitzoeken dan maar.jep, parkeer stand.
Waar heb je het laten doen en een filmpje van het geluid misschienM'n uitlaatsysteem aangepast met beschaafde sportdemper en twee eindpijpen.
Het is een heel beschaafd geluid, dat moest wel want anders herrie in de tent. Ik heb het laten doen bij Maxi performance in Hengelo OV. Zal later eens proberen een geluidje op te nemen.Waar heb je het laten doen en een filmpje van het geluid misschien
@Martien en waarom heb je de bakolie ververst? Die zou een auto leven mee kunnen gaan zeggen ze.
Mischien leuk om uit te leggen hoe je het gedaan heb
Ben er heel benieuwd naar hans en veel kosten kwijt bij maxiHet is een heel beschaafd geluid, dat moest wel want anders herrie in de tent. Ik heb het laten doen bij Maxi performance in Hengelo OV. Zal later eens proberen een geluidje op te nemen.
Met m'n eigen 2 sierstukken 350. Uitlaat sierstukken bij hen aaaaardig aan de prijs.Ben er heel benieuwd naar hans en veel kosten kwijt bij maxi
Ow valt redelijk mee ben echt benieuwd naar het geluidMet m'n eigen 2 sierstukken 350. Uitlaat sierstukken bij hen aaaaardig aan de prijs.
Hele mooie wagen!!!!!M'n uitlaatsysteem aangepast met beschaafde sportdemper en twee eindpijpen.
Ik ben weleens benieuwd hoeveel mensen dat doen. Zeker met automatische airco's denk ik heel erg weinig mensen.De mufheid kont van de condensator. Je moet 5 minuten voor aankomst je airco uitzetten, zodat de condensator kan opdrogen. Anders blijft deze vochtig en krijg je een soort schimmel.
Altijd, net zoals de stoelverwarming etc. Alles gaat 5 minuten van te voren uit. Ok pas na 5 minuutjes aan trouwens.Ik ben weleens benieuwd hoeveel mensen dat doen. Zeker met automatische airco's denk ik heel erg weinig mensen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.