Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die gaten voor parkeersensoren moest je er zelf nog in boren?
Aan binnenkant bumper staan de rondjes er toch in?
Ik heb zelf onlangs de chinese versie van de auto light switch besteld en geinstalleerd. Volgens de specs zou die ook ch/lh functie moeten hebben alleen moet je dat programmeren. Helaas geen gebruiksaanwijzing bij. Wel op YouTube wat fimpjes gevonden maar bij mij werkt dat niet.
Heb je toevallig gezien hoe dat ingesteld werd of heb je een gebruiksaanwijzing?
Handwassen. Polijsten , Motor reinigen , Velgen reinigen , Banden zwart maken ,Ramen schoonmaken , Compleet Waxen.,Tussendeur schoonmaken: €50-
Huppateeee. Kan niet anders dan kwaliteit zijnAuto laten wassen, polijsten aan de buitenkant.
Hij is er 2uur mee bezig geweest.
https://link.marktplaats.nl/m1282974203
Dat valt me wel tegen bij de nieuwe polo.Led pakket compleet gemaakt, 35 Watt H8 mistlampjes vervangen door led.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Besparen waar je kunt...Helemaal gelijk, valt mooi tegen, kofferbak gewoon analoog, dashboard kastje, helemaal geen verlichting, ook geen slot zoals vermeld in de brochure. [emoji20][emoji22]
Ziet er strak uit, verder zie ik zo nu en dan AW polo's rijden met led verlichting in de bumper in de vorm van een verticale streep, is dit niet dan het led pakket of is dit nog luxer?Led pakket compleet gemaakt, 35 Watt H8 mistlampjes vervangen door led.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Ziet er strak uit, verder zie ik zo nu en dan AW polo's rijden met led verlichting in de bumper in de vorm van een verticale streep, is dit niet dan het led pakket of is dit nog luxer?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.