Pigeon
Beheerder
Da's een 6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DenHaagEn was dat omstreken Rotterdam?
Daarom heb ik alleen vlekvrij afgespoeld in wasboxMaar weer eens gewassen, zag er echt niet meer uit.
Vrees alleen dat het over een paar dagen weer hetzelfde zal zijn.
Ik zag deze vandaag met mooie chome lijsten om mistlampen
Ik moet woensdag voor mn dsg. Maar gelijk vragen of ze dat ook kunne. Doen!
Hoeveel km gereden en hoe duur is zo'n nieuwe dsg erin?Mn polo blijft een weekendje overnachten. megatronic was 100 in orde. Dsg bak was aan zijn einde. nu een compleet nieuwe Dsg erin.
En bedankt.
Hoeveel km gereden en hoe duur is zo'n nieuwe dsg erin?
staat 110.xxx op de teller ongeveer. Er zou iets afgebroken zijn en daardoor veel slijpsel en de bak..
De uitleg ging mij even te snel na de zin; De dsg is kapot moet compleet vervangen worden..
Maar hij zei er snel achteraan Vw vergoed het voor je. voor 500,- een compleet nieuwe Dsg. incl monteren, excl diagnose kosten..
ik gok een bekent probleem. ondanks me auto daar altijd in onderhoud is geweest.. ik heb navraag gedaan de kosten zijn normaal 3500,- minimaal..
Dus ik ben benieuwd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.