Walter-Golf7.5
Premium lid
Had ik op m'n vorige auto ook, klinkt wel geinig dat dumpvalve
Volkswagen
Golf 7.5 Rline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ohja.. als ik voor 500 een compleet nieuwe Dsg krijg inclusief inbouwen.. alleen de aanschaf van de dsg is al meer dan 2K.
hij vertelde mij dat ik zonder coulance meer dan 4000,- kwijt zou zijn bij hun.
Onder aan de streep zou niet meer worden dan 1000,- euro.(Incl grote beurt)
Ik weet 100% zeker dat je zelfs met 2e hands spullen incl. inbouwen niet tegenop kan.
Maar bedankt voor je mee denken.
Het is jammer zo voor de vakantie. maar de auto is het meer dan waard en heeft op papier nog steeds een dag waarde van +/- 12K.
Mwoahh er is niet heel veel verschil merkbaar , misschien iets vlotter op het gas qua reactie.Ik ben heel benieuwd naar het merkbare effect van zo’n dumpvalve. Het klinkt natuurlijk wel dik. Maar zou dat misschien te hard en aanwezig zijn?
Misschien dat het schokkerige effect bij gas loslaten wat soepeler wordt als de drukvulling weg kan door de dumpvalve.
Ziet er onder de kap in ieder geval uit!
En de dumpvalve van forge gemonteerd [emoji16]
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Vanmiddag mn polo ophalen!
Nieuwe Dsg bak compleet incl 2 jaar garantie + grote beurt 808,-
we kunnen weer vooruit.
En waar heb je precies coulance op gekregen. Ik kreeg namelijk helemaal niets?
Uit mijn factuur blijkt. Ik heb 100% mijn Dsg bak vergoed gehad. en 70% op het montage + alle bij komende kosten.
Moet wel vertellen dat mijn auto aan een redelijke inspectie is onderworpen voordat er coulance gegeven werd (oa chippen, updates, beurtjes)
Aangezien alles inorde was. (polo was bij hun "volledig" in onderhoud) kreeg ik zonder twijfel coulance.
Ik heb eventueel alles privé ter inzage.
Wat hoor je nu dan dteeds? Psssjjjjj psjjjjj
Denk dat het zonder dumpvalve ook leuk zou zijn als er een stukje rechte buis op de turbo inlaat past en een pod filter of iets dergelijks erop, sutututu[emoji23]Hahah jaa en dat hoor je voorral als er vrij veel turbo druk is opgebouwd is en dan gaat schakelen.
onverwacht van vw maar mooi dat hij weer goed is voor een super klein bedrag..Nieuwe Dsg bak compleet incl 2 jaar garantie + grote beurt 808,-
Je auto is zeg maar niet gechipt waardoor je coulance kreeg?
Gister bij de dealer in Duitsland geweest, voor een prijsopgave van een LongLife beurt. Daar kost een beurt met interieurfilter 210 euro.... zit 140 euro verschil in vergeleken met NL..... sta hier toch van te kijken
Bij welke dealer in duitsland?
Vanmiddag mn polo ophalen!
Nieuwe Dsg bak compleet incl 2 jaar garantie + grote beurt 808,-
we kunnen weer vooruit.
Heb je de Polo ook in onderhoud bij VW ?
Doe nou nietttttt18"inch rotor gepast onder de polo [emoji16][emoji16]
Ziet er echt dik uit! En vooral met die US-lichten[emoji16]18"inch rotor gepast onder de polo [emoji16][emoji16]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.