Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je weet als jij je auto chipt of/en andere dsg sofware op je auto zet je fabriek garantie vervalt he....
dus ja ze kunnen je aanvraag voor coulance weigeren op grond van het Chippen van je auto.
Er zijn zoals bovenstaand aangegeven meerdere factoren waarom ze coulance KUNNEN weigeren.
om antwoord op je vraag te geven; Nee mijn auto is niet gechipt waardoor hun de coulance hebben gegeven.
Overgens. de betere Tunings bedrijven willen de orginele sofware terug zetten alvorens je naar de dealer terug gaat.
in mijn geval was de auto NIET meer rijdbaar dus had ik een probleem gehad. (of ik had met een oplegger e.d. terug gemoeten)
Die van mij hebben ze ook aangeraden niet meer te rijden en hij is ook niet gechipt en altijd dealeronderhouden..
Nog niet beter geworden man ??Ik heb een vermoeden dat de sofware van de dealer niet zijn werk doet.. ben nog lang niet tevreden met mijn nieuwe dsg bak..
Op een zwarte polo zou het er beter uitzien inderdaad, maarja, doen met wat je hebt he hahaPersoonlijk vind ik zwarte Vw emblemen mooi staan op een zwarte Polo maar das ieder voor zich natuurlijk
Bij ons is het ook hoogglans zwart, hadden hiervoor een helemaal hoogglans zwarte, maar die ging kapot bij het demonteren[emoji854].Ik heb het ook.
Zelfde kleur polo.
Ik heb alleen een hoogglans zwart logo voor(helemaal) alleen nog dat chrome steepje zwart maken.
Ik vind het dik staan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.