Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet m'n rood weer opfrisbeurtje geven.
yes, vooralsnog wel. Echter een AMG expert zei, dat het ook prima op 95 kon.. Dat rijden alle amg's nl ook.Rij je altijd op 98?
yes, vooralsnog wel. Echter een AMG expert zei, dat het ook prima op 95 kon.. Dat rijden alle amg's nl ook.
Maar ik moet dat nog eens proberen.. Wil binnenkort ook nog even 102 tanken, audi RS expert zegt, dat die dan nog sneller is
Ja wel he. Eens ff kijken hoe het verbruik is tov 98 / 95Ik heb altijd op 95 gereden. JD gaf ook aan dat als je met 98 rijd meer je pk’s benut
Ja wel he. Eens ff kijken hoe het verbruik is tov 98 / 95
Serieus waar? Om mij heen roept iedereen dat 98 zuiniger is, althans qua verbruik.Ik denk zelf dat 95 zuiniger is
etten-leur?Waar heb je dit laten inleren? Ik neem aan dat je kilometerstand ook is overgenomen maar op de foto je al wat afstand gereden had?
Ik heb nu mijn Gti nog geen maand en het volgende gedaan...
Velgen HGZwart laten coaten
Zijlogos Gti verwijderd
Gele mistlamp folie verwijderd
Nieuwe turbo gemonteerd
2xDunlop voor
Nieuwe Accu
2Do:
Misfire bobine bougie etc controleren
Velgen monteren
Remklauwen opnieuw Rood of Geel
Zwarte logos naar orgineel
Rns315 of een dvd scherm inbouwen
Misschien nog een coldair
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.