Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker, waarheen ?Me polo uitgelaten lkkr 1500km gereden. Morgen de volgende 1100.
Heerlijk. Ik ga naar familie in primorsk.Lekker, waarheen ?
hero ! met de polo naar rusland.Heerlijk. Ik ga naar familie in primorsk.
ohja zie dat er 2 zijn.. oops.
Dat maakt het juist zo leuk... je gaat echt een andere wereld in. 40 jaar terug de tijd in. Nu voor de grens en grondige inspectie. Einde euohja zie dat er 2 zijn.. oops.
haha , andere kant van de wereld
Hoe zit het daar met de brandstofprijzen??[emoji16]Dat maakt het juist zo leuk... je gaat echt een andere wereld in. 40 jaar terug de tijd in. Nu voor de grens en grondige inspectie. Einde eu
0.70 dieselHoe zit het daar met de brandstofprijzen??[emoji16]
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Dat kost geen drol daar.... en hier wordt het maar duurder haha0.70 diesel
0.75 euro 95
0.40 gas
En dan nog andere brandstoffen
E80 en lager
Indd voor ons niet. Maar voor deze mensen is het heel duur. Ze hebben 1/5 van ons inkomen.Dat kost geen drol daar.... en hier wordt het maar duurder haha
!Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Jaaa ook weer waar.Indd voor ons niet. Maar voor deze mensen is het heel duur. Ze hebben 1/5 van ons inkomen.
Import heffing. Is duurder veel duurder daar. Alleen arbeid goedkoop. Dus me auto laat ik weer goed onder handen nemen...Kun je voor mij daar niet kijken naar originele bi xenon koplampen?Zullen daar dan ook vast niet zo duur zijn als hier
Neejoh! Helemaal in Rusland? Met de auto?Heerlijk. Ik ga naar familie in primorsk.
Dank je wel.!!!!!))))))Neejoh! Helemaal in Rusland? Met de auto?
Heel veel plezier
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.