Sal
Premium lid
Slecht nieuws motor is overleden. Auto gaat terug naar de garage...
Balen man! Sterkte er mee en succes met de afhandeling!
Seat
Arona 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Slecht nieuws motor is overleden. Auto gaat terug naar de garage...
Benieuwd naar het resultaat en de prijs. [emoji848]Polo afgezet bij een tint bedrijf voor 15% tint, hopen dat het er mooi gaat uitzien
Dacht dat ik het hier gepost had[emoji848], blijkbaar in een ander topic haha.Benieuwd naar het resultaat en de prijs. [emoji848]
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Handig hansie zo blijft ie tenminste schoonTwee keer gewassen, ik moest wel heel erg snel zijn met drogen, anders deed het zonnetje het wel. Afgelopen tijd nog een hoesje gescoord om na het wassen aan te trekken tegen luis stof en ander piktroep. Dus maar ff proberen, hier het resultaat.
Toch een knap hoesje voor ongeveer 30 euro. Keurig in een tasje, banden en een slot[emoji2]
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Dat ziet er goed uit!!.
Ik zal je lijst om de lichtschakelaar ook nog doen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.