Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe set wintersloffen aangeschaft voor de Polo die naar verwachting eind oktober geleverd wordt!
Continental Wintercontact TS 860.
Ik gebruik ook elke winter winterbanden,wel gewoon stalen velgen 15”.
Als je ergens door glijdt tegen een stoeprand heb je tenminste niet je dure lichtmetaal kapot
Ik denk zelf dat 95 zuiniger is
je hebt hiervoor een andere teller nodig. een gti/bluegt teller. en wil je het helemaal goed doen amarok teller. ff op mp kijken voor een teller. en laten inleren. het eventueel wel een adresje voor je...... tellers gemiddeld 200 a 250 euro.. 70 tot 100 euro inleren.. dus reken op een max van 350 compleet! em mischien op de mypolo mp staan wel tellersWaar heb je deze gekocht en hoe duur was dit?
Lijkt mij logisch[emoji848]Wacht even, dealergarantie vervalt na chiptunen?
Ik ga dit binnekort uitvoeren echter is mijn EGR Koeler al vervangen geweest onder coulance.
Mocht mijn egr het weer begeven na het chippen kunnen ze me dus de deur wijzen met een rekening van 1000 euro?
Lijkt mij logisch[emoji848]
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.