ok beter toch. veel plezier met je nwe teller. is echt een hele verbetering!
Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu mijn Gti nog geen 2 weken en het volgende gedaan...
4x nieuwe Bridgestone Potenza S001
Teveel getankt
De logos wil ik ruilen voor normaal iemand?
-gedaan
*bestuurders portieren geblindeerd 55%
-gedaan
*Forge Dumpvale en intake.
Ik heb mn ruiten laten doen bij de glasstinter in Emmen. Www.glasstinter.nlLaten doen? Zo ja, waar en wat was je kwijt? Ben op zoek naar goede toko die dit voor me wil doen.
Mag ik vragen hoezo je de forge intake hebt gekozen? Twijfel zelf momenteel tussen die van VWRacing en Forge, maar kan geen vergelijkingen en goede recenties vinden..
Heb een setje originele chrome logo’s liggen, zijn een maandje geleden van mijn polo 6r gti gekomen, en heb ze niet nodig!
Polo afgezet bij een tint bedrijf voor 15% tint, hopen dat het er mooi gaat uitzien
Ik hoop dat ik op mijn telefoon ergens foto's van ervoor heb [emoji848]Voor en na fotos?
Nee, alleen vanaf de b stijl naar achter wordt die getintOok bestuurders en bijrijderskant?
Ik heb eventueel ook nog een 6R achterklep hendel over.De achterlogo gaat per koffergreep neem ik aan. Wat zullen we doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.