Michel6C
Bekend lid
Gaat ook niet gebeuren [emoji16][emoji16] de OZ's blijven er onder hi hiDoe nou nietttttt
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Volkswagen
Golf GTI ED35
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat ook niet gebeuren [emoji16][emoji16] de OZ's blijven er onder hi hiDoe nou nietttttt
18" vind ik mooi , maar mn OZ wielen mooier [emoji4].Ziet er echt dik uit! En vooral met die US-lichten[emoji16]
Vind zelf beide wielen wel wat hebben, maar de rotors toch nog iets meer.Ik vind de wielen wel wat hebben , 18" vind ik mooi , maar mn OZ wielen mooier [emoji4].
Jaaa die us lights ben ik ook zeer blij mee , het is een duman setje btw
Vind de rotor velg wel vet opzich , maar dan moet het wel de zwarte versie zijn [emoji16], en die set is origineel zeer schaars.Vind zelf beide wielen wel wat hebben, maar de rotors toch nog iets meer.
Is het joun witte polo btw die vaak op hun pagina en site staat/stond? Hebben zelf ook een setje, tot nu toe ook meerdere gehad(v1 en v2) zelfs maar met de auto mee verkocht helaas...
Vind deze op die van jou lijken, maar zonder de velgen dan hahaVind de rotor velg wel vet opzich , maar dan moet het wel de zwarte versie zijn [emoji16], en die set is origineel zeer schaars.
Nee helaas , dat was niet mijn Polo.
Althans niet dat ik weet haha
Haha jaa , lijkt er idd wel op !Vind deze op die van jou lijken, maar zonder de velgen dan haha
Ja idd haha, zelfde kleur, en zelfde kleur lichten ook? Of is dat gewoon origineel geel achtigHaha jaa , lijkt er idd wel op !
Zelfde kleur lichten weet ik niet.Ja idd haha, zelfde kleur, en zelfde kleur lichten ook? Of is dat gewoon origineel geel achtig
Lijkt idd op folie, en ben je tevreden over het setje? Geen problemen of iets dergelijks?Zelfde kleur lichten weet ik niet.
Lijkt alsof op de mistlampen een gele folie zit.
Jaaa ik ben zeer tevreden over dit setje.Lijkt idd op folie, en ben je tevreden over het setje? Geen problemen of iets dergelijks?
Zelfde hier, denk binnenkort eentje te halen voor onze Lupo 3L, heb er nooit hier iets van gepost omdat het hier een beetje alles polo is hahaJaaa ik ben zeer tevreden over dit setje.
Zeer makkelijk aan te sluiten, en de afstandsbediening om de lichten aan en uit te zetten is ook echt ideaal[emoji16][emoji16]
Jaaa is goed spul vind ik...Zelfde hier, denk binnenkort eentje te halen voor onze Lupo 3L, heb er nooit hier iets van gepost omdat het hier een beetje alles polo is haha
Ja dat wel, en natuurlijk met problemen[emoji39], oftewel met defecte schakelas, maarja, dat vervangen kan ik ook wel wat aan hebben qua ervaring [emoji16]Jaaa is goed spul vind ik...
Haha het is tenmiste wel een vag[emoji57][emoji39]
Oohja, een 3L zonder schakelprobleem is er nooit geweest haha[emoji39].Ja dat wel, en natuurlijk met problemen[emoji39], oftewel met defecte schakelas, maarja, dat vervangen kan ik ook wel wat aan hebben qua ervaring [emoji16]
Dat klopt haha, en is zo, wat we besparen in brandstof gaan we vast uitgeven aan reparaties haha, scheelt dat we meeste dingen zelf kunnen.Oohja, een 3L zonder schakelprobleem is er nooit geweest haha[emoji39].
Jaa precies , gewoon lekker bezig zijn en ervaring op doen [emoji1303]
Aahh ik hoop voor je dat het mee valt [emoji1303]Dat klopt haha, en is zo, wat we besparen in brandstof gaan we vast uitgeven aan reparaties haha, scheelt dat we meeste dingen zelf kunnen.
Het komt wel goed! Althans, dat hoop ik [emoji848]Aahh ik hoop voor je dat het mee valt [emoji1303]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.