kun je met die obdeleven selecteren dat ik alle opties te zien krijg op mn rns510? op dit moment kan ik namelijk nauwelijks opties instellen via mn rns, alles moet via vagcom ik heb een 6r gti.
Volkswagen
Polo 6R
1.4 GTI 180 PK
kun je met die obdeleven selecteren dat ik alle opties te zien krijg op mn rns510? op dit moment kan ik namelijk nauwelijks opties instellen via mn rns, alles moet via vagcom ik heb een 6r gti.
Ja dat kan.kun je met die obdeleven selecteren dat ik alle opties te zien krijg op mn rns510? op dit moment kan ik namelijk nauwelijks opties instellen via mn rns, alles moet via vagcom ik heb een 6r gti.
Kan je toch opvragen?Mooie is dat ik nog niet eens een foto gekregen heb, opgelicht?
Gaaf man!! Staat heel erg tof Waar heb je die weten te scoren dan??
Gaaf vrouwGaaf man!! Staat heel erg tof Waar heb je die weten te scoren dan??
Niet slecht. Wellicht dat ik ze ook bestel van de week
Ik zeg dooeeeeen. Voor die centjes ziet het er strak uit.Niet slecht. Wellicht dat ik ze ook bestel van de week
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.