wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

VW logo op de achterklep is ook mooi. Zelf gedaan ?
Originele logo's vervangen hoogglans zwarte en achter de inlay voorzien van echt carbon sticker dat net wel net niet past.
Het carbon komt al terug in mijn spiegelkappen die er sinds vandaag op zitten en gaat nog vaker terug komen op de auto.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Grote beurt?! Ik vind het zo gek dat het luchtfilter en brandstoffilter daarin niet meegenomen word. Je olie is alleen ververst en een nieuwe interieurfilter? Hoeveel heb je hiervoor betaald? (Ook al zit die pas op 35k)

Niets raars aan .... die dingen hoef je niet elke beurt te vervangen ... luchtfilter interval zit op 90k , interieur filter is 30k of 2 jaar , bougies 60k volgens Elsa.

Ik heb hier 243 euro betaald ... gaat me puur om de stempels en de mobiliteits garantie ... rest fix ik zelf wel :rolleyes:

En eigenlijk is het een longlife beurt geen grote
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Niets raars aan .... die dingen hoef je niet elke beurt te vervangen ... luchtfilter interval zit op 90k , interieur filter is 30k of 2 jaar , bougies 60k volgens Elsa.

Ik heb hier 243 euro betaald ... gaat me puur om de stempels en de mobiliteits garantie ... rest fix ik zelf wel :rolleyes:

En eigenlijk is het een longlife beurt geen grote
Oké oké weer wat geleerd :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Het is maar net wat je de jackpot vind ?
Tsja, dat is een discussie die altijd blijven zal. De een hecht waarde aan een stempeltje en de ander niet. De een gaat voor de mobiliteitsgarantie de ander niet. Ligt er maar weer net aan of je anwb hebt. Ik heb zelf afgelopen juni me lidmaatschap verlengt dus heb t nog een jaar.

Zelf aanschaf van alle filters van Bosch en castrol olie 50700 5w30 kost me 100 euro. Inbouw doe ik zelf en scheelt me toch al flink wat centjes :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Tsja, dat is een discussie die altijd blijven zal. De een hecht waarde aan een stempeltje en de ander niet. De een gaat voor de mobiliteitsgarantie de ander niet. Ligt er maar weer net aan of je anwb hebt. Ik heb zelf afgelopen juni me lidmaatschap verlengt dus heb t nog een jaar.

Zelf aanschaf van alle filters van Bosch en castrol olie 50700 5w30 kost me 100 euro. Inbouw doe ik zelf en scheelt me toch al flink wat centjes :)


Als mn auto nou 6 jaar oud was .... tjaaa dan had ik alles ook zelf gedaan:rolleyes:.. Het gaat me puur om de stempels , alles andere reps doe ik zelf “niet dat die er zijn met 35k op de teller.. Tuurlijk het scheelt vlink geld.
Maar als ik later mn auto wil verkopen , verkoopt t even wat beter met de boekjes ingevuld..
Ja en als er nu wat stuk gaat heb ik nog fabrieks garantie , nog ong 3 jaar Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!