Helaas, heb al een hele leuke zomer -en winterset
elk jaar nieuwe olie is wel erg overdreven. Het heeft geen houdbaarheidsdatum van een jaar? Ik zou gewoon 15K aanhouden voor normale olie en 30K voor longlife.
'T is dat deze met de Polo kwamen. Mijn volgende zomer set heb ik al lang uitgezocht, maar om ze nu nog te kopen is onzin. En voor volgende winter wil ik een andere stijl velgen onder hebben.Helaas, heb al een hele leuke zomer -en winterset
Ook met borduurschade op letterlijk iedere velg..? De vorige eigenaar was geen kei in stoepranden vermijden namelijk.. dat is ook een hoofd reden dat ik ze niet wil houden.De velg die je er nu onder hebt heb je zo verkocht !
Is erg geliefd
Lekker he voelt dat. Echt een wereld van verschil. Wat was de oorzaak van je storings lampje?Vandaag koppelingsset vervangen. Auto voelt nu als nieuw aan.
De melding was niet meer terug te vinden.Lekker he voelt dat. Echt een wereld van verschil. Wat was de oorzaak van je storings lampje?
Waarom geen Xenon of LED?Vanmiddag ff nieuwe lampjes installeren besteld via www.Xenonlamp.nl
Waarom geen Xenon of LED?
Waar laten doen? Was het duur?Vandaag de ramen en zonneband laten blinderen!!!
Vorige week de achterlichten, logos en remklauwen gedaan.
The Blackest Polo in town
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.