Lekker bezig danBen nog lang niet klaar heb de auto sinds 12aug en kijk hoe zwart deze nu al is geworden
Volkswagen
Polo 6R Highline
1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow
Lekker bezig danBen nog lang niet klaar heb de auto sinds 12aug en kijk hoe zwart deze nu al is geworden
Ben nog lang niet klaar heb de auto sinds 12aug en kijk hoe zwart deze nu al is geworden
Met poll, "wie heeft de zwartste"Tijd voor een nieuw topic..
“Wat heb ik zwart aan mijn Polo laten maken/spuiten”
Nee hoor maus. Ik ga daar geen 45 euro voor betalen. Dat is wat ze er namelijk voor vroegen. Nouuuuuuu nee. Heb zelf 2 handenHad je beter ook door de dealer kunnen laten plaatsen
Hoeveel heeft het gekost? En bij de Mosselman gehaald neem ik aan?Vandaag de bumper spoiler opgehaald bij de dealer en even gemonteerd wat een k*t klus! Alles past maar net en moet overal ingeklopt en geklikt en gestopt worden past maar net maar hij zit
Hij kostte 48 incl btw. Bij de mosselman yesHoeveel heeft het gekost? En bij de Mosselman gehaald neem ik aan?
GTI achterbumper ?
Patserrrrrrrr
GTI achterbumper ?
Jij homoIk gok een r-line bumper
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.