Jij homo
Ik kan gewoon goed gokken! Hahaha
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105PK DSG
Jij homo
@Michaelk88 is speciaal, andere niffaoouuwwIk kan gewoon goed gokken! Hahaha
Nee jij wist het, etter niet meer doen!
Ik mag toch hopen dat iedereen een bumper wel weet te demonteren en monteren? Zelfs ik kan dat hahaGa er wel van uit dat je een “how to” post van het demonteren èn monteren van je aankoop?
Sjongejonge denk toch eens in het kader van een helpende hand aan diegene die dit niet kunnen en/of nieuw zijnIk mag toch hopen dat iedereen een bumper wel weet te demonteren en monteren? Zelfs ik kan dat haha
Maar jij vraagt eerst liever voordat je googled.. maarja dat vind ik.Sjongejonge denk toch eens in het kader van een helpende hand aan diegene die dit niet kunnen en/of nieuw zijn
Dat bedoel ik. Is geen rocket scienceSchroeven in je modderrkuip achter los maken zowel links en rechts dan kun je hem los trekken niet te hard anders trek je bijvoorbeeld je pdc aan stront of je kenteken verlichting.
Ja je hebt gelijkMaar jij vraagt eerst liever voordat je googled.. maarja dat vind ik.
Lekker dan.. heb je hem ingeleerd walter?Heb vandaag nieuwe accu in auto geplaatst, nadat deze 3x leeg stond in 3 maanden tijd.
Dit keer, nadat ik week op vakantie ben geweest.
Nope, heb geen vcds of wat dan ook en 0 ervaring mee.Lekker dan.. heb je hem ingeleerd walter?
Dacht dat ik de enige was die het chrome juist mooi vondLeuk dat black on black verhaal,persoonlijk vind ik dat het Vw logo op front en achterklep verchroomd hoort te zijn
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.