Het moet wel weer te verwijderen zijn mocht ik het beu raken. Kitten dan kan ik die lampen weggooien bij wijze van.Tip, bij de mijne stond dat je de punten moest vast kitten/lijmen, doe dit ook. Die uiteinden staan onder aardige spanning voor wat simpel 3m tape
Ziet er strak uit, helaas kost het inclusief xenon heel wat geld...Een van de grote aanpassingen zit er eindelijk in. Aanschouw.
Dat klopt.. bedankt man.. zit bloed zweet en tranen in haha! jammer dat het zo duur is inderdaad..Ziet er strak uit, helaas kost het inclusief xenon heel wat geld...
killll en niet eens een foto share ?Vandaag eindelijk me R-line spoiler gemonteerd.. en een nieuw sierstuk voor me uitlaat.
ik ben klaar voor de meet zaterdag @ de meern.
Xenon zat er al in.. niet veel verstand van led/xenon verschil etc.Waarom xenon? Waarom niet gelijk LED? (zomaar nieuwsgierig. )
Hij weet niet zo goed hoe het forum werkt (grapje)killll en niet eens een foto share ?
Lekker bezig! Zelf rijd ik echter tot de 15k met dezelfde olie.Vandaag de polo verwend door hem een kleine beurt te geven, wat direct goed merkbaar is. Motor loopt weer een stuk stiller en soepeler. Wel relatief kostbaar bij de dealer, maar we kunnen weer 30dkm
zelf tappers erin dan zitten ze vast .....Booskijkers zijn er al weer af, was even kietelen en ze kwamen al los
Ja met laagje siliconenkit dus? Niet met de 3m die er normaal achter zit? Ben benieuwd hoe het eronder uitziet als je ze er ooit af wil halen..Damn das snel, mijne zitten er al een dik jaar op, probleemloos.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.