wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ah oke @pigeon nou wel chill dat het voor jou blijft zitten! Ik had ook echt alles geprobeerd @Nushia zelfs bison seconde lijm maar liet uiteindelijk toch weer los. In de wintermaanden zal het sowieso beter vasthouden dan wanneer de zon er op staat en dr lijm weer zacht maakt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Auto gewassen en de booskijkers erop gebeunt. Hoekjes laten inderdaad los met 3M, maar wat zijn mijn opties om deze goed te krijgen ZONDER dat het permanent is en het glas van de koplampen verneukt mocht ik het er weer af willen halen.
Ik weet niet hoe handig je bent en of dit materiaal er geschikt voor is maar ik zou denken met een beetje verwarmen (föhn) dat je ze in een betere vorm kan buigen zodat ze wel met 3M blijven zitten.
Is maar een idee.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Wat je zou kunnen doen en wat voor mij wel werkte was een extra rol 3m bestellen en de achterzijde helemaal volmaken met 3m. Die ik van ali had besteld had namelijk 2 lijntjes 3m tape dat was bij lange na niet voldoende. Toen ik heel de achterkant vol had met die tape zaten ze wel goed.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Vandaag een Stuurslot gekocht, ultimate interior detailer spray van mequiars, diesel additive, en wat smering alvast voor op de nokken te smeren van de remblokken als ik me remschijven ga vervangen ter voorkoming van squeeling.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Hahahaha :mrgreen:

Ik kwam er trouwens ook achter toen ik me wiel erafhaalde dat mijn schroef gewoon ontbrak van de remschijf ?!?! Kan dit ervoor gezorgd hebben dat mijn stuur zo trilde?!

Heb er even de schroef van de nieuwe set remschijven in gezet
 

Bijlagen

  • 20180930_133123.jpg
    20180930_133123.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 57
  • 20180930_132004.jpg
    20180930_132004.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 56
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Nee geen probleem. 95% van de lupo's 3l heeft die schroeven niet meer. Zijn vast gerot en stuk gedraaid.

Jou schijf komt tussen de velg en naaf klem te zitten,
En dus met 5 bouten op 110nm. Dat is goed genoeg.


Vuil op je naaf voor het monteren van een schijf kan wel een Wiebel opleveren.


Die schroef is voor de bescherming van je tenen. Zodat de schijf niet valt als je de remklauw los maakt.... En een schijf die valt doet Pijn volgens mijn voet.... Bij het ontbreken draai ik er een wielbout als borg in,. En wanneer de remmen weer goed zitten kan deze er natuurlijk uit.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Nee geen probleem. 95% van de lupo's 3l heeft die schroeven niet meer. Zijn vast gerot en stuk gedraaid.

Jou schijf komt tussen de velg en naaf klem te zitten,
En dus met 5 bouten op 110nm. Dat is goed genoeg.


Vuil op je naaf voor het monteren van een schijf kan wel een Wiebel opleveren.


Die schroef is voor de bescherming van je tenen. Zodat de schijf niet valt als je de remklauw los maakt.... En een schijf die valt doet Pijn volgens mijn voet.... Bij het ontbreken draai ik er een wielbout als borg in,. En wanneer de remmen weer goed zitten kan deze er natuurlijk uit.
Oké jammer Stick Out Tongue was natuurlijk een te makkelijke oplossing
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!