?Die kabel he. Kun je die gewoon tussen je huidige unit plaatsen? Of moet je hier dan ook weer zo'n auto adapter voor kopen?
Volkswagen
Polo Highline
1.2 Tsi
?Die kabel he. Kun je die gewoon tussen je huidige unit plaatsen? Of moet je hier dan ook weer zo'n auto adapter voor kopen?
Je weet wel, in plaats van de huidige licht schakelaar zonder auto.
Je hebt een kabelset nodig plus lichtschakelaar met autolicht functie . Moet je wel licht/regen sensor hebben plus start stopJe weet wel, in plaats van de huidige licht schakelaar zonder auto.
Ik had eerst een setje autolicht aan laten sluiten bij Cartronic Denhaag ,wist niet dat ik ook een licht sensor had en het ook oem kon , dus heb dat setje nu te koop plug en playPlus start stop of oem xenon[emoji106] (inclusief module of hoe dat allemaal heet) ik heb oem xenon en met knop en kabelset, was zo geregeld met vcds.
Ja staan op 120nm. Na 150km loop ik ze nog eens na. Ik ben van 15 inch (vorige wagen) naar 17 inch momenteel gegaan dus je levert ook een stuk wang van de band (comfort) in uiteraard...Heb je al je bouten wel goed aangedraaid van je wielen? Je gaat van 17” naar 15” of andersom?!
Klopt. Veel meer gehoor gekregen. Ik ga ze binnenkort maar eens laten balanceren EN uitlijnen. Heb ik dat ook maar gehad. Dacht dat uitlijnen altijd gerelateerd was aan de velg en ophanging maar band en velg staan er los van dus uitlijnen is altijd een goed idee ongeacht of er een winter wissel aan komt of niet.En veel meer afrolgeluid echt irritant
Ja precies! Ik heb toen de auto op de brug stond de wielen even snel rondgedraaid en gekeken of er een slag op de velgen zat maar zowel binnen als buiten was er niks te zien.Kijk het kan zijn dat de velg gewoon een slag heeft.
En dan kan je 100gram lood plakken maar de slag blijft bestaan.
Dus controleren. tijdens het balanceren als er een slag in zit zie de velg wiebelen op het apparaat.
en uitlijnen opzich is niet verkeerd, maar echt niet elk half jaar. zelfs niet elk jaar.
ik lijn alleen uit wanneer ik bv aandrijfassen of de naaf en schokdemper heb vervangen van mijn auto.
en natuurlijk als ik merk dat de auto naar links of rechts trekt, ik ik de velgen en banden al heb uitgesloten als oorzaak
Oké nou als het zo makkelijk is ga ik het zelf eens proberen dan maarre @Skappa51 die meest rechtse heeft geen kruiskop hoe draai je die?
@Laszlo je banden van achter naar voor brengen geeft heel waarschijnlijk nog meer afrolgeluid. De achterbanden cuppen makkelijk en als je die dan voor gaat gebruiken geeft het heeel veeel lawaai.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.