Door de polder gereden. Modder zit overal op de auto maar niet meer op de polderweg.
Even snel afgespoeld.
Even snel afgespoeld.
Volkswagen
Polo 6C
GTI 1.8 192pk DSG
Vandaag heen geweest.Een afspraak gemaakt voor een gratis Wegenwacht Sterservice check-up bij de Kwik-fit. (de laatste want de ANWB stopt met de Sterservice)
Is al ff geleden maar ik lees deze nu pas en ik had een link met een how toZiet er goed uit! Toevallig nog meer info bij de hand zodat er een handleiding van gemaakt kan worden. Denk dat je daar veel mensen een plezier mee kan doen.
Remschijven en blokken voor even vervangen. De schijven waren (voor de 3e keer!) krom nadat ze door de dealer vervangen waren. Of het aan de schijven ligt of mijn auto/rijstijl, ik weet het niet.
Vanavond in ieder geval iets anders geprobeerd dan TRW schijven. Binnenkort hopelijk resultaat
Heb fotos gemaakt maar geen zin om nu een how-to in elkaar te tikken
Hoe zit het dan met een automaat?Hou je je voet op de rem bij 't stoplicht? Dan kan het zijn dat je schijf niet mooi gelijkmatig afkoelt en dus krom trekt (zo is mij ooit verteld).
Zal 't zelfde probleem hebben lijkt me, waarschijnlijk zelfs eerder. Ligt er lijkt me wel aan hoe je remt. Als je veel echt met de voet remt ipv op de motor zal je schijf warmer worden en 't effect dus groter zijn. Maar zoals gezegd, het is mij ook maar verteld dat het zo zou kunnen zijn, ik zou m'n hand er ook niet voor in 't vuur durven steken dat het daar aan ligt of kan liggen...Hoe zit het dan met een automaat?
Hij stond vanochtend inderdaad mooi te glimmen!Vandaag de polo maar weer is een keer in bad gedaan
(kan morgen weer opnieuw beginnen ivm over vliegende vogels)
Verkeerde topic, dit topic is voor 'vandaag'Gister koppeling vervangen!
Haha dat is waar!Verkeerde topic, dit topic is voor 'vandaag'
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.