Hebt gij een oem gti grill of een replica? Als het replica is, hoe valt die mee? ik wil mij ook ene kopen ma ik twijfel tussen een replica of een echte. Scheelt wel wat geld en het is toch maar een grill... Tenzij de replica echt tegenvalt natuurlijkgti grill met R badge terug gemonteerd, en cheapass haaievin op het dak geplaatst terug super looks voor weinig geld!
mvg
jetta 2 5 deurs 1.6gtd met de nodige aanpassingen, verlagingen en lederen interieurWist niet dat ge ook een jetta had? Info plzzzzzz mk2?
ik heb een echte grill, wou zeker zijn dat het pastteHebt gij een oem gti grill of een replica? Als het replica is, hoe valt die mee? ik wil mij ook ene kopen ma ik twijfel tussen een replica of een echte. Scheelt wel wat geld en het is toch maar een grill... Tenzij de replica echt tegenvalt natuurlijk
waar heb je ze geplakt? ik wil dit ook doen, maar vind niet direct waar, links en rechts of langs de slotvangerkant?
Hier een how to[emoji6]waar heb je ze geplakt? ik wil dit ook doen, maar vind niet direct waar, links en rechts of langs de slotvangerkant?
mvg
Nieuwe achterlampen er in laten zetten!
Ik heb ze onder de hoedenplank dragers geplakt, wou eerst een originele lichtmodule links plaatsen maar dat past niet bij een 9N3 (bij een 6R wel).
Mooi hoor! Waar heb je ze vandaan?
@thomassafca
Nee alles met mekaar een uurtje ofzo?
Ledstripje bij de action gekocht, door midden geknipt en daar een draad er aan gesoldeerd.
Daarna ingebouwd en aangesloten op de bestaande verlichting.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.