Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks @HoMi , er komen nog originele stalen 13" wielen onder, die worden volgende week gespoten en voorzien van nieuwe banden
Hopelijk gaat het gasklephuis ervoor zorgen dat we de motor goed kunnen laten lopen.
Dan een APK erop en we kunnen eindelijk (na wel 7 jaar) weer sturen.
Van welk bouwjaar is deze ?
Dit was de mijne. 1.4 met 4 carburateurs. 7500 toeren schreeuwend rondscheuren. Leuke wagentjes de golf 1.
Alweer zitten schelden en vloeken de kachelventilator werkt niet meer...
Maar weer eens uitzoeken wat dit nu weer is....
Een golf 1 met 1.4 motor? Dat is zeker niet origineel. Zover ik weet is het 1.4 blok pas leverbaar vanaf de Golf 3.
Volgens het kenteken zou het een 1.1 moeten zijn. Wat heb eraan versleuteld?
Of zwaar lopende ventilator die de zekering eruit laat klappen.
Ja klopt. Gekocht als 1.1. ik heb er een polo gt ingezet met 75pk, met 4 carburateurs van een cbr600, scherpere nokkenas en groep n RvS uitlaat. Reed echt al heel leuk. Zeker omdat het blokje relatief licht is tov een GTI blokje.
Daarna heb ik een 1.4 met volledig bewerkte kop, scherpe nokkenas en ook 4 carbs met een hoge compressie er in gebouwd in combinatie met een 5 bak i.p.v. de originele 4 bak. Toch wat prettiger op de snelweg.
Op de rollerbank afgesteld op 90pk op de wielen. Klinkt niet veel maar ging keihard, 110 in zn 2 geloof ik bijna. [emoji41]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.