inderdaad die fotos.…. veel belangrijker
Heb ze idd hier nu op mijn winterset en heb stickers besteld daar daarop kunnen, dan kunnen die naafkapjes als ze passen in deze. Anders bestel ik andere. Dus dat komt goed. Is het trouwens een 56 of 64mm naafkap? Weet niet of dat verschilt voor de velgen,,,Originele naafkappen monteren is een goed begin!
Had er ook last van, op een gegeven moment startte ik de auto en kreeg ik een foutmelding dat de oliedruk te laag was. Eenmaal op de brug duidelijk zichtbaar dat een steenmarter de sensor had doorgebeten en nog wat isolatieschuim had weggeknaagd.steenmarter in de buurt en aan een toyota kabel zitten knabbelen dus toch maar het zekere voor het onzekere en een piepertje besteld. van de week een netjes monteren en aansluiten.
steenmarter in de buurt en aan een toyota kabel zitten knabbelen dus toch maar het zekere voor het onzekere en een piepertje besteld. van de week een netjes monteren en aansluiten.
Dat wc blokje klopt. Ook geruime tijd gehad. En toen ging ze m'n kippen te lijf. Maaar waar eens een steenmarter is geweest moet dat wel flink gereinigd worden, ze zeiken alles onder met hun eigen lucht. Dus we zullen zien, straks maar even netjes monteren.Misschien is dit wel een steenmarter die doof is .... ik geloof niet zo in die kastjes
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.