Wat is een luxe kenteken?Luxe kentenplaten gegeven aan me polo
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI
Wat is een luxe kenteken?Luxe kentenplaten gegeven aan me polo
Ik wil er geen grappen over maken maar nu zal ik het gerikktik en gerammel in de polo slowmotion wat minder horen. Hehe
Update : na een audiogram is geconstateerd dat ik 40 decibel ben verloren in gehoor op hoge frequenties. Ik moet nu 10 dagen lang 2 uur per dag een hyperbare zuurstoftherapie tank in om mijn zenuwencellen en trilharen te laten herstellen. Hopelijk slaat het aan.
Hb zelf de Xtrons PB88UNVP gekocht, kijken wat het is....heb een actieve combi antenne van Blankenburg gekocht met DAB, GPS en FM/AM.
Als het goed is komt hij volgende week binnen.
Al ervaringen opgedaan met de nieuwe antenne? Ik heb zelf ook een Xtrons met DAB+, en nu ik belabberde fm ontvangst ervaar wil ik de antenne ook wel eens vervangen. Ben wel benieuwd naar de opties om dit te doen, is er geen OEM antenne voor?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.