hoevel mm voor de polo 6r uit 2009?@andy1995
Ik heb er 5€ voor betaald bij de auto groothandel.
De 18mm trouwens voor de 6C bouwjaar 2015.
Auto aan beide kanten omhoog krikken,wieltjes eraf
En is het krakende geluid weg?
dat zouden veel mensen prettig vinden, aangezien iedereen een polo heeft en die altijd kraken.Jaaaaaaa,bedankt voor je adviezen man..
Als er meer mensen last hebben van krakende rubbers met drempels pakken dan kan ik wel een how-to maken met foto’s
Graag! Komt bij mij ook voor, zeker met koudere dagen. Hebben er veel meer geloof ik, jammer het komt zo krakkemikkig overJaaaaaaa,bedankt voor je adviezen man..
Als er meer mensen last hebben van krakende rubbers met drempels pakken dan kan ik wel een how-to maken met foto’s
waar heb je die ruitenwiser gekocht? ik heb namelijk ook nieuwe nodig die van mij laat strepen achter.Vandaag een setje nieuwe ruitenwissers gekocht + een sterretje in mijn ruit laten repareren.
hoe kan ik mijn juiste mm zoeken voor mijn draagarmrubbers en stabilisator rubber?Jaaaaaaa,bedankt voor je adviezen man..
Bosch A555S voor voorruit en Bosch A282H voor achterruit. Ik raad Bosch aan.waar heb je die ruitenwiser gekocht? ik heb namelijk ook nieuwe nodig die van mij laat strepen achter.
hoeveel was je kwijt voor de ruitenwisser van voor?Bosch A555S voor voorruit en Bosch A282H voor achterruit. Ik raad Bosch aan.
hoe kan ik mijn juiste mm zoeken voor mijn draagarmrubbers en stabilisator rubber?
23,50 vgm.hoeveel was je kwijt voor de ruitenwisser van voor?
Ik zou ook voor de Bosch set gaan, hier eventueel nog te koop:hoeveel was je kwijt voor de ruitenwisser van voor?
Dat probeerde ik jou dus uit te leggen in PM berichtStang ff opmeten met een schuifmaat
Die roodomrande boutjes kan je NIET los draaien bout voorzijde wel met ratel
hoeveel was je kwijt voor de ruitenwisser van voor?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.