Ik heb vandaag mijn voorraam laten vervangenVandaag een setje nieuwe ruitenwissers gekocht + een sterretje in mijn ruit laten repareren.
Volkswagen
Golf 5
1.6 fsi 115pk
Ik heb vandaag mijn voorraam laten vervangenVandaag een setje nieuwe ruitenwissers gekocht + een sterretje in mijn ruit laten repareren.
Werd vde week door een undercover Audi A4 zonder dat ik het door had gemeten.
47 Kmpu te hard na correctie... dus dat is een punt op het rijbewijs en een flinke boete die ik eerdaags wel op de mat zal krijgen...
Graag!!!!!Jaaaaaaa,bedankt voor je adviezen man..
Als er meer mensen last hebben van krakende rubbers met drempels pakken dan kan ik wel een how-to maken met foto’s
Ja meestal is het al te laat he als je ze herkent...
Niet voor niets onderkoffer
Niet altijd, maar vaak hebben de autos in kwestie een kentekenplaat houder waar merk.nl op staat.Iemand tips hoe je politieauto's in burger kan herkennen? Dubbele antennes misschien?
Offffff.. je houd jezelf gewoon aan de regels dan hoef je helemaal nergens naast de weg op te letten!
daar hoeft je auto niet voor gechipt te zijn hoorGechipte auto’s rijden iets harder vaak dan de toegestane snelheid
Iemand tips hoe je politieauto's in burger kan herkennen? Dubbele antennes misschien?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.