Indd... ben zo trots als een pauw!Beste upgrade ooit frankie
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Indd... ben zo trots als een pauw!Beste upgrade ooit frankie
Ben benieuwd naar het resultaatST verlagingsveren besteld
Vandaag Mn bumperlip gemonteerd en de auto goed gepoetst en in de was gezet
Al een tijd op zoek geweest naar een update voor de navigatiekaart van mijn RNS. Vond 100 euro voor een nieuwe kaart vrij fors, moest anders kunnen dacht ik.
Uiteindelijk de kaarten (V10 / 2018) gevonden online. Blijkt de SD kaart beveiligd te zijn met een serienummer (CID). Geprobeerd om deze aan te passen maar zonder succes.
Uiteindelijk een leverancier in China gevonden die de serienummers voor je kan aanpassen. Voor 9 euro een SD kaartje besteld en vandaag binnengekregen. Werkt perfect
Staat goed zo een lip he
Ik heb hem ook, maakt het net wat sportiever
LinkAl een tijd op zoek geweest naar een update voor de navigatiekaart van mijn RNS. Vond 100 euro voor een nieuwe kaart vrij fors, moest anders kunnen dacht ik.
Uiteindelijk de kaarten (V10 / 2018) gevonden online. Blijkt de SD kaart beveiligd te zijn met een serienummer (CID). Geprobeerd om deze aan te passen maar zonder succes.
Uiteindelijk een leverancier in China gevonden die de serienummers voor je kan aanpassen. Voor 9 euro een SD kaartje besteld en vandaag binnengekregen. Werkt perfect
Navigatiesoftware.nlOverweeg dat ook maar ben bang dat mijn RNS 315 dan een keer crasht...
Navigatiesoftware.nl
35
Eu west 11
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.