wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Afspraak voor Chip tuning gemaakt:)
Incl rollenbank.
Wel op Ron95 dus het resultaat zal minder dan 130pk zijn, maar anders ben ik verplicht 98 te tanken, en dat is hier vrij weinig.

Chippen op 95 en als ik 98 tank heb ik in theorie meer pk..

Goed bezig Robin!

VW  Polo 6C/Golf 7 
@expor, waar kan je die haaienvin van op je dak krijgen? Ik wil mijn huidige spriet op het dak graag vervangen voor zoiets als jij ook hebt, staat een stuk strakker.

Volkswagen  Polo 6r 
@expor, waar kan je die haaienvin van op je dak krijgen? Ik wil mijn huidige spriet op het dak graag vervangen voor zoiets als jij ook hebt, staat een stuk strakker.
Euh die is origineel zo (Golf 7). Op mijn BlueGT had ik een vergelijkbare, die zal vast los te koop zijn. Volgens mij haalt men die hier uit China o.a..

Volkswagen  Golf 7 R 
Ik heb mijn banden vervangen voor Toyo proxes cf2.( 205/45R17)

Ik had hiervoor continental Sportcontact 2 (met nog 7mm)
Maar ik vind de continental te veel rolgeluid maken.

Maar deze rijden tot nu toe echt beter/stiller.
En ze zijn niet eens zo heel duur.
Ik rij de nieuwe TOYO TR1 205/40R17, super bandje...

Volkswagen  Golf 5 
Niet vandaag, maar alweer 3 weken geleden...
US lichten van Duman.

Duman blijft de sh!t he [emoji2958]
1953e06e03aa724e506428f63054f348.jpg

Volkswagen  Polo 6R 
  • Leuk
Waarderingen: Gers
Euh die is origineel zo (Golf 7). Op mijn BlueGT had ik een vergelijkbare, die zal vast los te koop zijn. Volgens mij haalt men die hier uit China o.a..
Iemand misschien tips of een link naar zo'n haaienvin welke past op een 6r?

Volkswagen  Polo 6r 
Nieuwe Sachs schokdempers gekocht, werd wel eens tijd aangezien de oude dempers olie begonnen te lekken! :mrgreen:

.  . 
Ik ben ook in de markt voor andere bandjes, erg lastig kiezen moet ik zeggen. Wat had je hiervoor er op zitten?
Enig verschil in comfort en geluid?

Mijn oude Dunlop SP Sport Maxx banden waren 9 jaar oud, qua comfort en geluid is het bijna dag en nacht verschil! het stuurt nu hetzelfde als op 15 inch banden.

.  . 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!