Autoje gewassen en straalt weer. Dit weer vraagt er ook om.
Volkswagen
Polo 9N3
1.2 12v 69pk
Netjes
Hoop dat je medeweggebruikers er ook zo over denken.Bevalt me wel
Heb je geen sportvelgen?Dankje. Ik doen mn best
Heb je geen sportvelgen?
17 inch. staat hem goed, je heb een goede smaak kwa modellen...Nee man helaas nog niet. Had het ook allang kunnen hebben. Alleen kan ik nog niet kiezen welke het moet worden. Het word zoizo 17" endan twijfel ik tussen. BBS,GTI,mirabeau of hoe je dat schrijft maar als ik een andere mooie kan vinden dan doe ik dat ook gewoon
Gister avond alle velgen opnieuw gebalanseerd. Spoiler alert: Ook de nieuwe velgen
Het was de intentie om die er meteen op te zetten. Alleen bleken ze aan te lopen tegen me remblokken voor Echter dit weekend een verjaardag met allemaal auto liefhebbers dus ze moeten en zullen er op gaan voor zaterdag Daarom de remblokken nog wat bijgeschaafd met een slijptol, maar dit bleek onvoldoende te zijn. Vandaag een nieuwe poging doen.
En ondertussen zoeken we nog een bedrijf wat het hart van de velg kan afdraaien zodat deze in de toekomst met nieuwe remblokken ook past.
Gister avond alle velgen opnieuw gebalanseerd. Spoiler alert: Ook de nieuwe velgen
Het was de intentie om die er meteen op te zetten. Alleen bleken ze aan te lopen tegen me remblokken voor Echter dit weekend een verjaardag met allemaal auto liefhebbers dus ze moeten en zullen er op gaan voor zaterdag Daarom de remblokken nog wat bijgeschaafd met een slijptol, maar dit bleek onvoldoende te zijn. Vandaag een nieuwe poging doen.
En ondertussen zoeken we nog een bedrijf wat het hart van de velg kan afdraaien zodat deze in de toekomst met nieuwe remblokken ook past.
Doe er een spacer tussen.
Shit ja, jammer dat het moetToch maar een stuurslot gekocht, laatste tijd lopen er wat groepjes iets te opvallend naar de 2 Polo’s die hier geparkeerd staan te kijken. AW en de mijne..
fotoooosNieuwe pedalen en pook erin. Ook gasveren voor de motorkap geinstalleerd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.