Verlangingsveren vandaag opgehaald die al 3 dagen gelden zijn afgeleverd bij mijn ouders. Mischien morgen langs garage kijken of het meteen eronder kan
Bijlagen
Volkswagen
Polo 9N3
1.2 12v 69pk
Verlangingsveren vandaag opgehaald die al 3 dagen gelden zijn afgeleverd bij mijn ouders. Mischien morgen langs garage kijken of het meteen eronder kan
Mja, t kan ook dichter bij ons hoor.Mij een beetje te ver vanuit Noord Holland. Maar bedankt voor het meedenken!
Mooie update’s @Randhier9N3
Mja, t kan ook dichter bij ons hoor.
http://www.machinefabriek-jhb.nl/velgen.html
Maar als je een betere optie weet in de buurt hoor ik het graag.
Niet veel bedrijven durven/willen velgen bewerken.
(Voor een redelijke prijs.)
Netjes!
Alles weer spik en span, kan je weer veilig rustig de bochtjes door .
Wat kost een setje?Nieuwe achterschokdempers gemonteerd!
Netjes dat je dat zelf kan ik kan het helaas niet of beter gezegd ik heb de kennis er niet voor en bij mij is t ook nodigZelf gedaan, kosten ongeveer 120 euro voor Sachs dempers en twee veerpoten met stofkappen.
Netjes dat je dat zelf kan ik kan het helaas niet of beter gezegd ik heb de kennis er niet voor en bij mij is t ook nodig
Ben benieuwd naar de foto’sAfspraak gemaakt voor donderdag. ST verlagingsveren gaan eronder en dan laat ik meteen 4 nieuwe schokdempers plaatsen rondom.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.