Heb alleen ff snel dit filmpje op de telefoon gezet.nice, kan je beelden posten van hoe het is?
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb alleen ff snel dit filmpje op de telefoon gezet.nice, kan je beelden posten van hoe het is?
Heb alleen ff snel dit filmpje op de telefoon gezet.Wel op 2K zetten, kwam er alleen achter dat de lens vol met vingerafdrukken zat dus dat zie je als de zon erop staat. Maar goed schoongemaakt en de kwaliteit is verder heel goed.
OZ leggerasGave wielen, welk merk/type?
Heb m gewoon op bol.com gekocht voor 70. Je kan hem ook op Ali halen voor 50 maar had geen zin om te wachten.das best goed, waar kan men dit kopen?
Heb alleen ff snel dit filmpje op de telefoon gezet.Wel op 2K zetten, kwam er alleen achter dat de lens vol met vingerafdrukken zat dus dat zie je als de zon erop staat. Maar goed schoongemaakt en de kwaliteit is verder heel goed.
Ik heb hem aangesloten op die media USB aansluiting in t dashboardkastje. Gebruikt die aansluiting toch niet en staat alleen stroom op met contact aan. Klein gaatje achterin het kastje geboord en zo doorgetrokken via het zijpaneel bij de bijrijders kant.Ziet er goed uit! Hoe heb je hem geinstalleerd? Zit hij gewoon in de 12 volt aansluiting of heb je hem op een plek uit het zicht aangesloten?
Nice, dat kan deze ook. Zit een interne batterij in. Heb alleen geen idee hoelang hij op standby kan staan.Ik heb nog een power pro van blackvue tussen de mijne zitten, kan hij ook opnemen als de auto geparkeerd staat
Ook een oplossingIk heb hem aangesloten op die media USB aansluiting in t dashboardkastje. Gebruikt die aansluiting toch niet en staat alleen stroom op met contact aan. Klein gaatje achterin het kastje geboord en zo doorgetrokken via het zijpaneel bij de bijrijders kant.
laat is een foto van de binnenkant van je auto zit waar je de dashcam geplaatst hebt!Nee, 70mai pro. Alleen front cam.
laat is een foto van de binnenkant van je auto zit waar je de dashcam geplaatst hebt!
ben ook aan het kijken maar wil graag weten hoe die van binnen staat. thnx
De normale 70mai bedoel je? Die heeft wel een oudere sensor dus mindere beeldkwaliteit.Ok thnx.
Maar ik zag er ook een . Ook van xiomo ofzo.
Zonder scherm.
Zelfde specificaties alleen zonder scherm
Word ook een optie voor me dus.
Thnx voor de info
OkDe normale 70mai bedoel je? Die heeft wel een oudere sensor dus mindere beeldkwaliteit.
Neem dezelfde als mij @Franklin Polo6R, blackvue 650s dual cam, heb je voor en achter beeld
Waar heb je die van jou gekocht? Is handig maar aan de ene kant ook gewoon leuk om te hebben.Je auto platrijden rijden zonder bewijs ook
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.