Ik weet dat zijn de betere tot de beste.Neem dezelfde als mij @Franklin Polo6R, blackvue 650s dual cam, heb je voor en achter beeld
Maar wil er niet zoveel geld voor uitgeven.
Volkwagen
golf 8 2022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat zijn de betere tot de beste.Neem dezelfde als mij @Franklin Polo6R, blackvue 650s dual cam, heb je voor en achter beeld
Van je forumgenoten moet je het hebbenVorige week een nieuwe voorruit laten plaatsen. Vorige vooruit gesloopt met samenwerking van een forumlid (ghehe) met een poging om de spiegel te verwijderen. Eraf ging prima, erop wat minder. Schoot er bij het kogelgewricht af, wilde er alleen met zeer veel kracht weer op. Dat vond de ruit niet oke. Gelukkig was de verzekering in een gulle bui en ik kreeg een nieuw ruitje gemonteerd!
Verder had ik een rammel en kraak probleem in mn dashboard. Hier in Drenthe zegt men wel eens, wanneer er een vrouw geen BH aan heeft: die hef de konijnen los int hok! Nou, ik had de papegaai los int hok! Door de leasemaatschappij waar de auto weg komt, is deze module vast gezet met 3 meter kit. Dit was los gelaten... opnieuw vast gezet en hopen dat het opgelost is! Over een weekje of 2 nog een spannende update! Wieltjes!
Heb jij geen problemen met de app, geeft bij mij steeds aan dat het netwerk niet beschikbaar isDe normale 70mai bedoel je? Die heeft wel een oudere sensor dus mindere beeldkwaliteit.
Nee, geen problemen. Je moet wel de hotspot op je cam aanzetten als je wilt verbinden met de app. Dan verbind hij met de WiFi van je camera (je hebt dan geen internet op je telefoon verder, misschien bedoel je dat?)Heb jij geen problemen met de app, geeft bij mij steeds aan dat het netwerk niet beschikbaar is
Zou je deze via de dealer kunnen bestellen en door hen laten inbouwen zodat zij ook de kabels netjes wegwerken enzo?Overgenomen van een mede forum lid, maar volgens mij ook via bijvoorbeeld bol.com
Bij de Ibiza kon je anderhalf jaar geleden nog wel n webcam officieel bestellen bij de auto. Vandaar mijn vraag.Denk niet dat de vw dat doet
Oss-rotterdam, net te he?
Ja echt bizar, ik schrok van die prijs, had bij A-Point en Heron de prijs opgevraagd in Amsterdam, waren hetzelfde, dus die prijs hanteert VW gewoon als je ze los wilt kopen...Mooie velgen, wat een prijs verschil zeg man man man
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.