Snowdude
Bekend lid
Ik zit in de wel wassen - niet wassen modus Het weer werkt ook niet echt mee en ik moet vanmiddag nog weg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het werkt. Zeker bij diesels, maar ook bij mijn benzinemotor heeft het gewerkt. Het maakt je motor schoon van binnen en het vuil dat losgeweekt wordt loopt met je oude olie mee de carter uit. Deze motor was niet heel vies aan de olie te zien en te ruiken, wat wel opviel was dat er een flinke benzinegeur aan zat, maar is toch rustiger gaan lopen. Natuurlijk icm de schone olie, filters en bougies.Ja of het werkt, of het een goed product is en een goed resultaat opleverde omdat de meningen altijd wel een beetje verdeeld zijn hierover.
@LaszloJa, het werkt. Zeker bij diesels, maar ook bij mijn benzinemotor heeft het gewerkt. Het maakt je motor schoon van binnen en het vuil dat losgeweekt wordt loopt met je oude olie mee de carter uit. Deze motor was niet heel vies aan de olie te zien en te ruiken, wat wel opviel was dat er een flinke benzinegeur aan zat, maar is toch rustiger gaan lopen. Natuurlijk icm de schone olie, filters en bougies.
Je moet de auto een uur warm laten draaien (stationair of rijdend onder 2k toeren) en na dat uur schone olie erop. Bij deze Polo viel het mee, maar bij mijn Passat TDI was het net alsof je naast een frietkraam stond zo stinken. En weet je, zo'n flesje kost €20,-. Baadt het niet dan schaadt het niet. Ik heb ook de treatment versie gebruikt daarna en bij de schone olie gegooid.
Heb ze ook al een tijdje, best leuk jaNet deze geplaatst:
Dynamic Turn Signal LED Rearview Mirror Indicator Blinker Repeater Light For Volkswagen VW Polo MK5 6R 6C 2009 -2017
Dynamische Richtingaanwijzer LED Achteruitkijkspiegel Indicator Blinker Repeater Licht Voor Volkswagen VW Polo MK5 6R 6C 2009-2017 - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Stuk helderder en best geinig. Werken en passen zoals het hoort! Goed en stevig materiaal.
Dit hoor je niet vaak.... Meeste mensen beweren dat je van 95 wel naar 130+ gaat met een fase 1.Polo laten chippen op eur95,
Resultaat was 120 pk, Tegen over 90pk
Auto rijdt nu stuk lekkerder, vooral omdat het vermogen nu bij lager toerental begint.
En het klopt het is geen 140pk zoals jd en vag techniek beweren.
Maar dit is ook niet haalbaar op eur 95.
En het is gedaan door iemand die er echt verstand van heb en niet gaat foppen met de rollebank( dit schijnen veel tuners te doen)
@Tarabass
Welk spul heb je gebruikt? Linkje? Ben van plan dit bij mijn volgende beurt eens te doen op ongeveer 155k
Thank joe
Tja, was het maar zo'n feest voor meoh is dat zo? mijn wagen loopt louter op briefjes van vijftig...
Tja, maar als je merkt dat 'ie wat minder sproeit als normaal moet dat al wel een teken zijn toch?Ruitensproeiervloeistof bijgevuld. Sproerer kwam niets meer uit. Verbaasd dat er geen lampje gaat branden als de vloeistof bijgevuld moet worden. Bijna alle auto's die ik de laatse jaren heb gehad uit Korea hadden dit wel. En een Duitse auto met vele opties heeft zoiets simpels niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.