wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik zit in de wel wassen - niet wassen modus :fearscream: Het weer werkt ook niet echt mee en ik moet vanmiddag nog weg.

34ow2oc.jpg
 
Polo laten chippen op eur95,
Resultaat was 120 pk, Tegen over 90pk

Auto rijdt nu stuk lekkerder, vooral omdat het vermogen nu bij lager toerental begint.

En het klopt het is geen 140pk zoals jd en vag techniek beweren.
Maar dit is ook niet haalbaar op eur 95.
En het is gedaan door iemand die er echt verstand van heb en niet gaat foppen met de rollebank( dit schijnen veel tuners te doen)
 
Ja of het werkt, of het een goed product is en een goed resultaat opleverde omdat de meningen altijd wel een beetje verdeeld zijn hierover.
Ja, het werkt. Zeker bij diesels, maar ook bij mijn benzinemotor heeft het gewerkt. Het maakt je motor schoon van binnen en het vuil dat losgeweekt wordt loopt met je oude olie mee de carter uit. Deze motor was niet heel vies aan de olie te zien en te ruiken, wat wel opviel was dat er een flinke benzinegeur aan zat, maar is toch rustiger gaan lopen. Natuurlijk icm de schone olie, filters en bougies.

Je moet de auto een uur warm laten draaien (stationair of rijdend onder 2k toeren) en na dat uur schone olie erop. Bij deze Polo viel het mee, maar bij mijn Passat TDI was het net alsof je naast een frietkraam stond zo stinken. En weet je, zo'n flesje kost €20,-. Baadt het niet dan schaadt het niet. Ik heb ook de treatment versie gebruikt daarna en bij de schone olie gegooid.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Ja, het werkt. Zeker bij diesels, maar ook bij mijn benzinemotor heeft het gewerkt. Het maakt je motor schoon van binnen en het vuil dat losgeweekt wordt loopt met je oude olie mee de carter uit. Deze motor was niet heel vies aan de olie te zien en te ruiken, wat wel opviel was dat er een flinke benzinegeur aan zat, maar is toch rustiger gaan lopen. Natuurlijk icm de schone olie, filters en bougies.

Je moet de auto een uur warm laten draaien (stationair of rijdend onder 2k toeren) en na dat uur schone olie erop. Bij deze Polo viel het mee, maar bij mijn Passat TDI was het net alsof je naast een frietkraam stond zo stinken. En weet je, zo'n flesje kost €20,-. Baadt het niet dan schaadt het niet. Ik heb ook de treatment versie gebruikt daarna en bij de schone olie gegooid.
@Laszlo
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Net deze geplaatst:

Dynamic Turn Signal LED Rearview Mirror Indicator Blinker Repeater Light For Volkswagen VW Polo MK5 6R 6C 2009 -2017

Stuk helderder en best geinig. Werken en passen zoals het hoort! Goed en stevig materiaal.
Heb ze ook al een tijdje, best leuk ja :)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Polo laten chippen op eur95,
Resultaat was 120 pk, Tegen over 90pk

Auto rijdt nu stuk lekkerder, vooral omdat het vermogen nu bij lager toerental begint.

En het klopt het is geen 140pk zoals jd en vag techniek beweren.
Maar dit is ook niet haalbaar op eur 95.
En het is gedaan door iemand die er echt verstand van heb en niet gaat foppen met de rollebank( dit schijnen veel tuners te doen)
Dit hoor je niet vaak.... Meeste mensen beweren dat je van 95 wel naar 130+ gaat met een fase 1.
iig fijn als je tevreden bent...daar doe je het immers voor
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
@Tarabass

Welk spul heb je gebruikt? Linkje? Ben van plan dit bij mijn volgende beurt eens te doen op ongeveer 155k

Thank joe

Weet niet waar je het kan kopen, want een vriend van mij die bij bmw motoren werkt neemt het altijd mee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Ruitensproeiervloeistof bijgevuld. Sproerer kwam niets meer uit. Verbaasd dat er geen lampje gaat branden als de vloeistof bijgevuld moet worden. Bijna alle auto's die ik de laatse jaren heb gehad uit Korea hadden dit wel. En een Duitse auto met vele opties heeft zoiets simpels niet.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Ruitensproeiervloeistof bijgevuld. Sproerer kwam niets meer uit. Verbaasd dat er geen lampje gaat branden als de vloeistof bijgevuld moet worden. Bijna alle auto's die ik de laatse jaren heb gehad uit Korea hadden dit wel. En een Duitse auto met vele opties heeft zoiets simpels niet.
Tja, maar als je merkt dat 'ie wat minder sproeit als normaal moet dat al wel een teken zijn toch?
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!