Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook op een 6R?
De prijs?
Dat moet lekker geweest zijn! Mooie wagen!Ik ben mijn nieuwe Polo AW gaan halen!
Met volle tank en slechts 10 km op de teller!
2l is dat niet erg veel.Zometeen 2L Castrol olie toevoegen.. zag dat olie minimaal onder minimaal zat.
En heb 2 nieuwe gasveren voor achterklep, kijken of dan automatisch openen kofferklep altijd werkt, ipv alleen nadat achterkant auto lang in zon gestaan heeft.
Heb ik ook last van. Waar heb je ze gekocht en wat kosten ze?En heb 2 nieuwe gasveren voor achterklep, kijken of dan automatisch openen kofferklep altijd werkt, ipv alleen nadat achterkant auto lang in zon gestaan heeft.
€ 11,50 25%OFF | 2Qty Boot Shock Gas Spring Lift Support For VW Polo 6R, 6C 6R_2009-2017 HatchbackHeb ik ook last van. Waar heb je ze gekocht en wat kosten ze?
Hoop het ook niet, moter loopt nu beter/stiller stationair.2l is dat niet erg veel.
Ik hoop dat je dan geen motorschade hebt.
Iets wat je weekelijks moet checken.Hoop het ook niet, moter loopt nu beter/stiller stationair.
Ben van m'n vorige auto gewend, dat ik melding krijg, als olie niveau laag is.
Bij deze auto moet ik er zelf op tijd aan denken om te controleren.
Ik kan SignX niet vinden, heb je een link? Ik zoek al een tijdje een wrapper in Veldhoven/omgeving, en ze komen allemaal met belachelijke prijzen voor een klein stukje chrome wrappen.Alleen het logo voor zal rond de 30 euro zitten. Ben voor folie gegaan zodat de ACC ook nog gewoon goed werkt!
Ik hen er aan en achter iets gedaan namelijk een bagageaanhanger geplaatst. Morgen vertrekken voor weekendje weg. Nix is overdreven als je met 3 vrouwen ergens gaat en er zitten ooknog lichtmetalen velgen onder de aanhanger hahaha geweldig. Zo blij dat ik van die wieldoppen af ben nu nog kijken of mijn 1.2 12v genoeg trekkracht heeft voor een rit van 2,5 uur. Banden spanning is chek,olie chek,ruitvloeistof chek, remmen zijn nog goed..zit nog genoeg remspul tussen hitte golf begint pas maandag dan ben ik namelijk terug dus ik bespaar nog even op me airco te laten vullen haha. Ik probeer overigens nogsteeds tijd te maken om de remklauwen van mijn Polo rood te spuiten. Msg wel idiaal met t warm weer volgende week! Uiteraard zal k fotos delen. Totde volgende
Dat is een hele knappe auto zeg!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.