wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik ben vrijdag ochtend samen met de vrouw met de Polo naar Luxemburg gereden, voor een bezoek aan me ouders op vakantie.
340km heen en vandaag weer 340 terug.

Wat me veraste was ondanks het klimmen in de bergen dat ik 1 op 16 heb gereden.
Erg netjes al zeg ik zelf.

Ook erg leuk tanken daar, eur98 was 1.32€ En eur95 was 1.25€.

Ik heb hem lekker getrakteerd op 98 Stick Out Tongue

Nog niet eerder met de polo in de bergen gereden en ik moet zeggen dat die het prima deed:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Gewassen

botc78v262r.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Geweldig
Waarderingen: Jan de Bandeman
Vandaag een stomme actie gehad. Ik wilde de lichtschakelaar verwijderen omdat ik het dimlicht uit wil hebben als de schakelaar op stand 0 staat. En die schakelaar (bij mijn Passat) er al zo vaak uitgehaald, toch was ik in de veronderstelling dat ik de schakelaar moest indrukken en naar links moest draaien . Er knapte iets in de schakelaar waardoor de schakelaar ineens nog maar twee standen had. CONTACT aan of CONTACT uit. Ik kon ineens de auto op contact zetten met de lichtschakelaar en de auto bleef zelfs lopen als ik de schakelaar op "contact" zette en de sleutel uit de auto haalde :mrgreen:

Seeing is believing:


Zojuist maar even een nieuwe schakelaar besteld. De uitdaging ligt nu in het verwijderen van de kapotte schakelaar, want die gaat geen kant meer op.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  • Verdrietig
  • Wow
Waarderingen: Brammuss en Ruud9N
Een setje 18" OZ-racing opgeknapt en onder de Polo gezet!
inmiddels al 3x opnieuw de randen bij mogen werken door noodlot (schade, 2x door anderen, 1x door mijn eigen schuld)

nu hopen dat het noodlot voorlopig even pauze neemt en ik rustig opzoek kan gaan naar een goed schroefset/vaste verlaging

29514295152951629517
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!