Pigeon
Beheerder
3 kids en lasser als beroep met dit weer, inkakken is bijpakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand me vertellen hoe het zit met Stage1 en garantie? Ik bedoel.....is het verschil echt groot en is het het ECHT waard? Of is het "Nice to have"??Goed bezig @Orrie !
Ik heb ook bij VagTechniek Stage 1 laten chippen en tot op de dag van vandaag zeker geen spijt van gehad.
Benieuwd wat je er van vind straks
Foto's?
Kan iemand me vertellen hoe het zit met Stage1 en garantie? Ik bedoel.....is het verschil echt groot en is het het ECHT waard? Of is het "Nice to have"??
Dit weekend te bewonderen op mivw en volgende maand op volkstyle base en de nodige meet en greet op dit forumWaar woont u? Dit kom ik graag eens bekijken
das klote he.Moet de auto ook nodig even wassen sinds vannacht, kwam vanochtend bij de auto en zat onder het zand van de regenbui
Gelukkig wel jadas klote he.
ik heb daar ook zoo vaak last van.
maar daarna is het kwestie van afspoelen toch
Balen en zonde natuurlijk! Komt zeker weer helemaal goed met je auto!Vanochtend het geluk gehad iemand bij het kruispunt tegen te komen die dacht laat ik oversteken. Oh nee wacht er komt nog een auto aan, ik zet m wel in zn achteruit. Trekhaak vol in mn bumper
Eensach tis verzekeringswerk, afzetten bij garage naar wens, leenauto (mis)bruiken en verder
Ik denk dat k zeker kom kijken, mits t weer mee zit ...Dit weekend te bewonderen op mivw en volgende maand op volkstyle base en de nodige meet en greet op dit forum
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.