Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deel je maccie met jouw neven braddaNog een filmpje waar de bewegende lijntjes zichtbaar zijn:
edit: kwaliteit is kut van het filmpje wow
Deel je maccie met jouw neven bradda
De velgen van die poloVanmorgen een poging gewaagd om de auto te wassen. Helaas werkte het weer niet echt mee.
Daarna richting MIVW.
Wachten tot de poorten open gaan.
Samen met een maat van me en zijn A3SB.
Wat ga je doen?Onderdelen besteld voor me volgende mod, hopelijk is het in goede staat, verkoper zei van wel, nu nog 1 onderdeel!
Nu alleen nog de foto's.Vandaag was de grote dag dat ik afscheid nam van mijn 6R Highline uit 2012. De peper grey vierwieler heeft de afgelopen 4 jaar keurig zijn diensten bewezen maar het was tijd voor iets nieuws. Mijn oog was (toevallig) gevallen op een moddervette demoauto van een VW garage in de buurt van Leiden. Meteen na onze eerste ontmoeting was het liefde op het eerste gezicht en we waren direct gek op elkaar. Ik durf hier schaamteloos toe te geven dat we bij de eerste date al vreselijk lekker hebben proefgereden en een tweede date volgde al snel.
Vandaag heb ik mijn nieuwe wagen opgehaald en ik ben nog altijd onder de indruk van alles, een boel geld maar een erg mooie kar (check die avatar!)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.