M_1.8T-1.2TSI
Actief lid
Met de Polo TDI naar Turkije, moet wel lukken.Waar ga je heen?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met de Polo TDI naar Turkije, moet wel lukken.Waar ga je heen?
Cool.Met de Polo TDI naar Turkije, moet wel lukken.
Thanks!Cool.
Goede reis!
Die bocht verlichting moet ik idd ook nog uit zettenBochtverlichting uitgeschakeld en mistlampen donker gemaakt met folie
Die bocht verlichting moet ik idd ook nog uit zetten
Ik vind het vooral heel erg lelijk staan die halogeen lampen met mijn Led koplampen. en wat verlicht die nou ook, een Egel die in de berm loopt? ik zal het niet missenWaarom zou je bochtverlichting uit willen zetten ?
Vind het een erg prettige optie.
Nah oke dat zou kunnen maar vind het sowieso gewoon niet mooi eigenlijk hahaStop er een LED in @JM89
Hij lijkt daar inderdaad veel op, maar die hebben vaak echt plastic knopjes. Deze heeft, hoe zal ik het zeggen, knopjes onder het rubber. Maar het is echt een B6 stuur, heb hem er zelf uitgehaaldLijkt heel erg op golf 6 highline stuur.
Ik hoop dat je m werkend krijgt.
Een moet de eerste zijn.
Ik vind het stuur ook niet mooi. Het is voor tijdelijk. Komt vanzelf wel wat moois voorbij. Maar jij kent mijn vrouw niet. Als het stuur te glad is, is het te glad. En dan moet ik er wat aan doenPersoonlijk vind ik een origineel stuur mooier staan. Dan maar geen knoppen.
Past je armsteun goed?
It aint true without picturesEerlijk, de pasvorm van de armsteun valt me helemaal niet tegen. Hij klappert of schuift ook niet en de kleur past goed. Tot nu toe blij mee
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.